رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی:
رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: بالغ ۵ هزار خانه روستایی خراسان رضوی توسط جهادگران بسیجی استان نوسازی و بازسازی شده است.
کد خبر: ۶۹۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 27 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ پاسدار محمد روحانی در مجمع جهادگران خراسان رضوی و اتحاد خدمت تشکل‌های بسیج، اظهار داشت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد پختگی کامل این انقلاب هستیم و دیگر زمان برنامه‌ریزی‌های ۵ ساله گذشته و به فرموده مقام معظم رهبری باید این برنامه‌ریزی ۵۰ ساله باشد.

وی افزود: به فضل الهی دشمنان ایران و در راس آن‌ها آمریکا و اسرائیل روزبه‌روز ناکام‌تر و مایوس‌تر شدند و در جنگ‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر جنگ‌ها شکست‌خورده و سرافکنده شدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی با بیان اینکه جهادگران بسیجی به محرومان و فقیرترین افراد جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: طرف حساب این جهادگران خداوند یکتا و بی‌همتا و ائمه اطهار(ع) هستند و مسئولان نیستند و خدمات گسترده‌ای توسط جهادگران بسیجی که بخش عمده‌ای از آن‌ها دانش‌آموزان بودند صورت گرفته است و تعداد مدارسی که توسط جهادگران بسیجی در استان ساخته شده از ۲۷۸ مدرسه به ۳۸۷ مدرسه رسیده است.

روحانی تصریح کرد: در حوزه درمان انواع خدمات پزشکی را داشتیم و تعداد وزیت‌ها از ۲۵۵ هزار به ۳۶۰ هزار وزیت افزایش یافته و در حوزه عمران نیز بالغ ۵ هزار خانه روستایی خراسان رضوی توسط جهادگران بسیجی استان نوسازی و بازسازی شده که تنها ۱۰۰ مورد آن در کلات بوده است و می‌توانیم با برنامه‌ریزی بهتر و مطلوب‌تر در حوزه‌های آب و خاک، کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و غیره بیش از پیش بدرخشیم و افتخارآفرین باشیم.

وی تاکید کرد: بسیج در همه عرصه‌ها افتخارآفرین بوده و مقام معظم رهبری می‌فرمایند بسیج پیشانی خدمت بی‌منت به مردم و محرومان بوده است؛ ما با وجود عمر ۴۰ ساله خلاءهای مدیریتی زیادی در کشور و استان داریم و به‌طور مثال در انتخاب استاندار خراسان رضوی که با وجود بیش از ۳۰ میلیون زائر استانی ملی است مانده‌ایم و نشان می‌دهد که در حوزه مسئولیت‌پذیری تربیت درستی نداشته‌ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی با اشاره به اینکه عملکرد بسیجیان در همه عرصه‌ها شایسته تقدیر است، بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید از ظرفیت ۸۵ میلیونی ملت ایران که ۳۰ درصد آنان را جوانان تشکیل می‌دهند و از این میزان بیش از ۱۰ درصد آن‌ها نخبگان را شامل می‌شود استفاده کنیم و باید از منابع، توامندی‌ها و ظرفیت‌های موجود به‌خوبی بهره‌مند شویم.

روحانی گفت: این مجمع یک روزه با ۶ هدف انسجام بیشتر گروه‌های جهادی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، تهیه سند سالانه پیشرفت مناطق هدف، سیاست‌گذاری فضای مدیریت جهادی، تدوین سیاست‌ها و نقشه سالانه گروه‌های جهادی و آمادگی جهت اقدامات بزرگتر و ورود به عرصه‌های جدید اقتصاد مقاومتی و با حضور اعضا و مدیران تشکل‌های بسیج‌های سازندگی، دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب و روحانیون، جامعه پزشکی، مهندسان عمران و معماری، مهندسان صنعتی، مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی، رسانه و جامعه بانوان برگزار شده است تا با اتحاد بسیجیان و با کمترین هزینه بزرگترین دستاوردها و بهره‌وری‌ها را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار