علی اصغر نودهی :
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از امضای توافق‌نامه همکاری و مشارکت بین این اداره کل با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 26 December 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ علی اصغر نودهی با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام) این توافق‌نامه بین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان طرف اول و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به عنوان طرف دوم امضا شد.

وی، هدف از امضای این توافق‌نامه را حمایت از فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی در مناطق مرزی و محروم استان براساس طرح ارسالی موسسه قرآنی در روستاهای محروم و مرزی شهرستان راز و جرگلان و حمایت از برپایی نمایشگاه‌های قرآن و عترت در شهرستان ها عنوان کرد.

نودهی، با اشاره به مدت اجرایی این توافق‌نامه اظهار کرد: این توافق‌نامه از زمان انعقاد تا پایان سال ١٣٩٧ با احتساب زمان ارائه گزارش قابل اجرا می‌باشد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به برنامه‌های قرآنی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نمایشگاه‌های قرآن و انقلاب اسلامی در شهرستان های استان در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار