کد خبر: ۶۹۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 23 December 2018

 

ورزش سه: یورگن کلوپ در یکی از آخرین مصاحبه‌های خود به دعوای ازلی دو ابرستاره‌ی بزرگ دنیای فوتبال لیونلی مسی و کریستیانو رونالدو وارد شده و به نظر می‌رسد عمداً طرف خود در این دعوا را مشخص کرده و خود را در کمپ لیونل مسی قرار داده است.

کلوپ در مصاحبه با تلویزیون رسمی باشگاه لیورپول اعلام کرد که در تلفن همراه خود تنها یک عکس سلفی دارد که آن هم سلفی‌ای است که با مسی گرفته است. کلوپ برای اینکه مشخص کند هدفش وارد شدن به دعوای بزرگ هواداران مسی و رونالدو است در ادامه اضافه کرد که وقتی آن سلفی را با مسی می‌گرفته، کریستیانو رونالدو هم در اتاق حضور داشته.

یورگن کلوپ در مصاحبه با تلویزیون باشگاه لیورپول بعد از اشاره به موضوع سلفی در پاسخ به سوال خبرنگار این تلویزیون مبنی بر اینکه بزرگترین فوتبالیست تاریخ به نظر او کیست، پله را بزرگترین فوتبالیست تاریخ دانست و گفت:” پدرم همیشه به من می‌گفت بعدها مردم هر چه بگویند یادت باشد که پله بزرگترین فوتبالیست تاریخ است”.

کلوپ در ادامه درباره داستان سلفی گرفتن با مسی گفت:” من وقتی که در جام جهانی ۲۰۰۶ به عنوان کارشناس حضور داشتم با مسی ملاقات کردم. من کسی نیستم که راحت عصبی و دستپاچه شوم ولی وقتی مسی را دیدم تمام بدنم عرق کرده بود. خلاصه رفتم و با مسی سلفی گرفتم درحالیکه رونالدو هم در اتاق حضور داشت”.

حالا سوال اینجا است که آیا مسی هم سلفی با یورگن کلوپ را در تلفن همراهش ذخیره کرده است؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار