عضو حزب کارگزاران گفت: اصلاح‌طلبان در جریان انتخابات سال ۹۶ مرتکب اشتباه بزرگی شدند که بدون هیچ قید و شرطی از آقای روحانی حمایت کردند.
کد خبر: ۶۹۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ 23 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، در واکنش به اظهارات اخیر محمود واعظی که گفته بود " اینکه ما در سال ۹۶ با گروهی نشسته باشیم و با هم چیزی را به‌ عنوان ائتلاف امضا کرده باشیم خیر، نه در سال ۹۲ این کار را کرده‌ایم و نه در سال ۹۶" گفت: اصلاح‌طلبان در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ مرتکب اشتباه بزرگی شدند که بدون هیچ قید و شرطی از آقای روحانی حمایت کردند.

نمازی تصریح کرد: اگر منظور آقای واعظی که گفته است با هیچ گروه و حزب سیاسی در انتخابات ائتلاف نداشته‌اند، ائتلاف اصلاح‌طلبان با حزب اعتدال و توسعه بوده که به طور کلی حزب متبوع ایشان در میان احزاب شناخته شده، جایگاهی ندارد که اصلاح‌طلبان بخواهند با آن ائتلاف داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران خاطرنشان کرد:‌ این آقای واعظی بود که در ماه‌های نزدیک به انتخابات سال ۹۶، تکاپوی زیادی برای جلب رضایت اصلاح‌طلبان برای حمایت از آقای روحانی داشت.

وی ادامه داد: اظهارات رئیس دفتر رئیس‌جمهور در شرایطی که آقای روحانی تحت فشار قرار گرفته و دولت تحت هدایت او نتوانسته عملکرد قابل دفاعی داشته باشد، به نوعی گل به خودی بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اعتبار اصلاح‌طلبان با حمایت از دولت روحانی زیر سوال رفته است، گفت: متاسفانه آقای واعظی به جای آنکه در شرایط کنونی اتحاد دولت و حامیان او را مستحکم‌تر کند، به ایراد سخنان تفرقه‌افکنانه می‌پردازد که این موضوع نشانه بی‌خردی ایشان است.

 

 

//تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار