مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی به همراه رئیس اداره حراست وجمعی از معاونین در راستای افزایش تعاملات و ارتقا سطح آموزش و مهارتهای امدادی با مدیرحراست کل استان دیدار نمود.
کد خبر: ۶۹۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 16 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی ،دکتر سید مجتبی احمدی مدیرعامل هلال احمر استان در این دیدار به معرفی بخشهای مختلف جمعیت هلال احمر و خدماتی که در این نهاد عام المنفعه ارائه می شود پرداخت واز کمکهای استاندار اسبق در حوادث سال گذشته (زلزله فریمان، تربت جام و..)تقدیر نمود.

 

همچنین مهندس حسین عامری مدیر حراست کل استان با تاکید بر تقویت ارتباطات وتعاملات نسبت به گذشته،گفت:با توجه به شرایط اقلیمی و تنوع حوادث وهمچنین مضجع شریف امام علی بن موسی الرضا (ع) وظیفه جمعیت هلال احمر در امر فراگیر نمودن آموزش مهارتهای امدادی بسیار مهم است وباید با جدیت هرچه تمام تر دنبال شود.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه آسیبها وبلایای طبیعی گفت:باید اطلاع رسانی کافی را در باب آموزشهای امدادی برای مواجهه با حوادث وبلایا داشته باشیم و نیازاست در شرایط عادی کمیته ای تحت عنوان کمیته آموزش با همکاری جمعیت هلال احمر و حراست کل استان برای آموزش مباحث امدادی به پرسنل حراست خراسان رضوی، شکل گیرید.

 

عامری در پایان از زحمات هلال احمر خراسان رضوی در ارائه خدمات به زائران پیاده رضوی در دهه آخر صفر وهمچنین زائران افغانی در ایام اربعین حسینی که از مرز تایباد وارد کشور شدند ،تقدیر وتشکر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار