بنا به اعلام رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، با حل مشکل بیمه سالن بهار، این سالن مشکلی جهت اجرای تئاتر در ساعت 20 نخواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 16 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، آرش خیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص این ماجرا اظهار کرد: اجازه اجرای نمایش «خام به صورت قرمز» در تماشاخانه بهار داده شده و این که این ماجرا کمی حاشیه‌ساز شد، به این خاطر بود که بیمه این سالن به اتمام رسیده بود و اعلام کردند که تا بیمه سالن تمدید نشود، نمی‌توان اجازه اجرا داد که در این باره نیز حق داشتند.

 

وی تاکید کرد: ما باید همواره به فکر سلامت هنرمندان باشیم و تکمیل بیمه سالن‌ها دیروز صورت گرفته است. اجرای سالن بهارهمیشه ساعت 19 صورت می‌گیرد اما در بعضی مواقع که چنین مشکلاتی رخ می‌دهد ما نیز با هنرمندان خود همکاری لازم را خواهیم داشت.

 

در ادامه کارگردان نمایش «خام به‌صورت قرمز» در خصوص ممنوعیت اجرای نمایش «خام به صورت قرمز» در سالن بهار، اظهار کرد: در ابتدا انجمن هنرهای نمایشی برای اجرای نمایش «خام به صورت قرمز» با ما مخالفت کردند و اعلام کردند که فقط ساعت 18 می‌توان در سالن بهار اجرا انجام داد چون بیمه سالن به اتمام رسیده بود.

 

وی ادامه  داد: این سالن به گفته انجمن هنرهای نمایشی به ما باز می‌گردد، اما دو بازیگر ما باید در کار دیگر حضور پیدا کنند و ما چاره‌ای دیگر جز اینکه ساعت نمایش را به زمانی دیرتر موکول کنیم نداشتیم و این امر غیر قابل پیش‌بینی بود.

 

کارگردان نمایش «خام به‌صورت قرمز» بیان کرد: ما اطلاعی نداشتیم که خانم مهسا غفوریان قرار است کار «قسمتی از بنفش سرخ است» را هم اجرا بروند و ما اجراهای خود را آغاز کرده بودیم.

 

وی تاکید کرد: بنده در حال حاضر در مشهد حضور ندارم و کارهای خود را به دست عوامل اجرایی این نمایش سپرده‌ام.

 

آژیر با بیان این که برای این نمایش به ما بیلبورد تبلیغاتی هم داده نشد، اضافه کرد: ما همواره انتظار حمایت داشتیم تا زمانی که من به عنوان نماینده استان برای حضور در ورکشاپ‌های جشنواره به تهران آمده‌ام، خیالم از بابت نمایشم در مشهد راحت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار