مرجع تقلید شیعیان گفت: مطلع شدیم در تهران تئاتری برگزار شده که دختران با کلاه گیس در آن بازی می‌کنند، این حرکت در جمهوری اسلامی چه‌معنایی دارد که به معاون وزیر ارشاد تذکر دادیم.
کد خبر: ۶۹۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 12 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از مشرق، آیت الله سبحانی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با انجمن فرهنگی ناشران آموزشی که در دفتر معظم‌له برگزار شد، اظهار داشت: امروز برخی مدارس و اساتید از تکلیف دادن به شاگرد و دانش‌آموزان خودداری می‌کنند که اقدام بسیار غلطی است چون باید تکلیف باشد.

 

وی افزود: دانش‌آموزان همواره باید در مشکلات قرار داده شوند تا پرورش پیدا کنند، لذا رمز پیروزی مردان بزرگ همین است که در معرض مشکلات قرار می‌گیرند.

 

 

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم رفع مشکلات فرهنگی عنوان کرد: مطلع شدیم در تهران تئاتری برگزار شده که دختران با کلاه‌گیس در آن بازی می‌کنند، این حرکت در جمهوری اسلامی چه‌معنایی دارد که به معاون وزیر ارشاد تذکر دادیم تا هرچه سریع‌تر به این مسئله رسیدگی کند.

 

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: این که ما نخبگان را پرورش می‌دهیم و غرب این‌ها را با عناوین مختلف از کشور بیرون می‌برند و جذب می‌کنند مسئله مهمی است که باید برای آن فکر شود.

 

آیت‌الله سبحانی خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های کشور جمع شدن نخبگان در مدارس خاص است که این افراد توسط کشورهای غربی شناسایی می‌شوند و این دانش‌آموزان را به‌بهانه‌های مختلف جذب می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار