حکم شهردار مشهد امروز امضا شده است و وی، فردا برای دریافت حکم خود به وزارت کشور می رود.
کد خبر: ۶۸۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 10 December 2018

به گزارش تابناک رضوی محمدرضا حیدری در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار کرد: حکم شهردار مشهد مقدس توسط وزیر کشور امضاء شده است.

رئیس شورای شهر مشهد در تشریح روند انتخاب شهردار گفت:اعضای شورا هر کدام دو نفر را در این خصوص معرفی کردند که در انتها به ۸ نفر رسیدیم. ۸ نفری که دو نفرشان در همان ابتدا انصراف دادند و ۶ نفر در فرآیند بعدی به رای گذاشته شدند که هر عضو شورا می‌توانست به ۳ نفر مدنظر خود رای دهد.

وی افزود: بعد از رای‌گیری به ۵ نفر از اعضا رسیدیم. در این مرحله نیز آقای مهدی‌نیا که از ظرفیت‌های شوراست، با مشورت‌هایی که صورت گرفت و همچنین دکتر محقر انصراف دادند. لذا ۳ گزینه که همه از معاونین شهردار مشهد بودند باقی ماندند. این سه نفر نیز برنامه ها و گزارشات و پیشنهادات اجرایی خود حول محور شهرداری را طی ۱۰ ساعت ارائه کردند.

حیدری تصریح کرد: این ۱۰ ساعت ارائه نشان داد که ظرفیتی که با حضور این افراد در شهرداری داریم بسیار بالاست و حتی در یک سال گذشته از این ظرفیت‌ها غفلت شده است. در ادامه روند انتخاب اقای آل شیخ در هنگام تصمیم‌گیری، از ادامه رقابت انصراف دادند و عنوان کردند در همین حوزه برنامه‌ریزی می‌خواهند کارهای آغاز شده را ادامه دهند.

وی افزود: در نهایت در بین دو گزینه باقیمانده، به صورت مخفی رای گیری شد و محمدرضا کلایی، به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب شد و بعد از آن در صحن علنی از اعضای شورا رای اعتماد گرفت.

گفته می شود شهردار مشهد فردا برای دیدار با وزیر کشور به تهران می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار