مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خبر داد؛
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: متوسط میانگین بارش نسبت به پارسال 5 برابر شده که این بارش ها بهترین نوع بارش بوده بصورتی که تدریجی و در زمان کاشت نازل شد.
کد خبر: ۶۸۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 09 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، حجتعلی شایانفر در اولین همایش تخصصی مدیریت بحران منطقه ترشیز کهن با بیان این مطلب اظهار کرد: برگزاری همایش و آموزش های لازم در ساخت و سازها در کشور باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: 77 درصد نجات یافتگان سونامی ژاپن توسط مردم انجام گرفته و این می طلبد که آموزش های لازم توسط دهیاران در روستاها انجام شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از بهترین نوع مدیریت بحران به عنوان مدیریت آموزش محور نام برد و از دهیاران خواست نسبت به آموزش و آگاهی های لازم در روستاها درخصوص ساخت و ساز و مقاوم سازی به مردم اهتمام داشته باشند.

شایان فر، میزان بارندگی های اخیر امسال را 55 میلی متر اعلام و عنوان کرد: متوسط میانگین بارش نسبت به پارسال 5 برابر شده که این بارش ها بهترین نوع بارش بوده بصورتی که تدریجی و در زمان کاشت نازل شد.

وی گفت: در عین حال هنوز 85 درصد سدهای استان خالی است و تنها 15 درصد سدها آبگیری شده که امیدواریم در ادامه سال تامین شود.

در این همایش سرپرست فرمانداری شهرستان بردسکن ، بخشداران ، شهرداران، دهیاران منطقه ترشیز کهن حضور داشتند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار