پیامک تبلیغاتی ناخواسته یا تماس تلفنی تبلیغاتی ناخواسته همه این‌ها مصداق گدایی دیجیتالی است و به نظر می‌رسد جز در ایران، در سایر کشور‌های جهان تا این حد برای میلیون‌ها نفر این موضوع دردسر ساز نباشد.
کد خبر: ۶۸۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 09 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از ثریا، پیامک تبلیغاتی ناخواسته یا تماس تلفنی تبلیغاتی ناخواسته همه این ها مصداق گدایی دیجیتالی است و به نظر می رسد جز در ایران، در سایر کشورهای جهان تا این حد برای میلیون ها نفر این موضوع دردسر ساز نباشد. داستان پیامک‌ های تبلیغاتی از کاشت موهای طبیعی و دانشگاه بدون کنکور و شنگن تضمینی و کانادا ۵ ساله تا تبلیغات انواع شرکت‌های تجاری و سازمانی و محصولات آقایان و بانوان! موضوع جدیدی نیست.

 

 

 

در حالی که پیامک‌های تبلیغاتی به نوعی مزاحم برای کاربران تبدیل شده بودند، از مسوولان رگولاتوری تا وزیر ارتباطات بسیج شدند تا جلوی این تبلیغات را بگیرند. راه‌هایی مانند استفاده از سامانه شکایت برای سرشماره‌های ارسال‌شده یا مسدود کردن شماره‌هایی که تنها به ارسال پیامک اقدام می‌کردند.

 

پس از تبلیغات پیامکی که به نوعی جلوی آن‌ها گرفته می‌شد، نوبت به تبلیغات تلفنی رسید که در آن، کاربر با پیام‌های‌ ضبط‌شده مواجه می‌شد. این موضوع هم مورد بررسی قرار گرفت تا جایی که حسین فلاح جوشقانی – رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- قبلا اعلام کرد که همه مزاحمت‌های تلفنی تبلیغاتی که توسط برخی از شهروندان گزارش شده، مورد پیگیری قرار ‌می‌گیرند و هیچ‌گونه مزاحمت‌های تبلیغاتی برای شهروندان چه در قالب پیامک و یا تلفنی که روی نوار پاسخگو باشد، قابل قبول نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار