مستندی از هیسپان تی وی:
داستان زندگی «رودیون» جوان 19 ساله روسی که شیفته اسلام می شود و تصمیم می گیرد از مسکو به ایران بیاید و اسلام اختیار کند، سوژه ای است که در قالب مستند برای مخاطبان شبکه هیسپان تی وی به تصویر کشیده می شود.
کد خبر: ۶۸۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 09 December 2018

به گزارش تابناک رضوی به نقل از برنا، در این مستند 25 دقیقه ای، کارگردان ترس ها و نگرانی های «رودیون» از واکنش های احتمالی خانواده اش به دلیل مسلمان شدن او را نشان می دهد و دوربین این مستند از مسکو تا مشهد همراه رودیون می شود تا سرانجام کار برای بیننده مشخص شود.

 

در ادامه می بینیم، پس از اینکه رودیون مسلمان شده و مادرش از تصمیم وی آگاه می شود، به او تبریک می گوید و ترس های وی تبدیل به خوشحالی می شود ولی در بازگشت به روسیه متوجه می شود که مادرش مبتلا به سرطان شده است . اما این رویداد او را از تصمیم بزرگی که گرفته مردد نمی کند و او این اتفاق را یک آزمون الهی می داند و  با دعا شفای مادرش را طلب می کند.

 

مستند «رودیون» (Rodion) محصول سال 2013 واحد مستند سازی پرس تی وی، به کارگردانی محمد رحیمی، روز یکشنبه 18 آذر ماه ساعت 8:30 از شبکه هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار