به مناسبت روز دانشجو؛
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد خراسان رضوی در نیمه نخست امسال از سه هزار و ۲۰۰ دانشجو و طلبه تحت پوشش حمایت می‌کند.
کد خبر: ۶۸۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 08 December 2018

به گزارش تابناک رضوی،  محمدرضا شهرکی با بیان این مطلب گفت: این نهاد در نیمه نخست امسال از سه هزار و ۲۰۰ دانشجو و طلبه در سطح استان خراسان رضوی حمایت می‌کند.

 

وی افزود: از سه هزار و ۲۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی دو هزار و ۹۷۰ نفر دانشجو و ۲۳۰ نفر طلبه حوزه علمیه هستند.

 

وی آمار دانشجویان و طلاب را به تفکیک جنسیت اعلام کرد و ادامه داد: این نهاد خدمات دانشجویی را به هزار و ۷۶۰ دختر و هزار و ۴۴۰ پسر ارائه داده است.

 

شهرکی بابیان اینکه پرداخت شهریه دانشگاه به مددجویان بر اساس نوع دانشگاه و مقطع تحصیلی متغیر است اظهار کرد: خدمات این نهاد به دانشجویان و طلاب پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان رشته‌های زیر نظر وزارت علوم و حوزه‌های علمیه است.

 

وی گفت: در نیمه ابتدای امسال ۵۹۸ نفر در مقطع کاردانی، دو هزار و ۱۰۰ نفر در مقطع کارشناسی، ۲۳۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد، ۴۰ نفر در مقطع دکترا و ۲۳۰ نفر در سطح‌های یک تا سه حوزه علمیه مشغول به تحصیل بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار