معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد:
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  امروز در شرایطی که دشمن ما با تمام توان و برنامه‌ریزی دقیق خود تلاش می‌کند تا نور قرآن را در جامعه خاموش کند، ما باید خالصانه با روش‌های صحیح معارف قرآن و ناب اهل بیت (ع) را در جامعه رواج دهیم.
کد خبر: ۶۸۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 08 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، عبدالهادی فقهی‌زاده در جمع کارشناسان و روسای گروه قرآن و عترت استان‌ها که در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت در مشهد مقدس برگزار شد با بیان این مطلب گفت:  در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و بهره‌گیری از طرفیت بخش مردمی در اولویت قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی در افق نگاه ما هدف نیست، بلکه پلی برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآن و به‌عبارتی پیاده‌سازی زیست قرآنی در جامعه است، افزود: درراستای ترویج فرهنگ قرآنی باید از تمام ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را برده و از قالب هنر و بستر فضای مجازی و رسانه‌های مختلف نیز در این زمینه بهره‌گیری کنیم.

 

فقهی‌زاده همچنین تغییر در رفتار و سبک زندگی مردم درراستای زیست قرآنی را هدف اصلی از اجرای فعالیت‌های قرآنی دانست و افزود:  تمرکززدایی فعالیت‌های قرآنی از تهران و مراکز استان‌ها به‌سایر شهرستان‌ها و مناطق مختلف کشور از سیاست‌های جدی معاونت قرآن و عترت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار