کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: بررسی سامانه های جوی نشان می دهد امروز شنبه در استان های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش های پراکنده ادامه دارد.
کد خبر: ۶۸۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 08 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، کبری رفیعی  در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین بارش ها در ارتفاعات البرز و مناطق کوهستانی به صورت برف پراکنده خواهد بود.

 

وی ادامه داد: امروز شدت بارش ها در غرب ، استان های کرمانشاه، کردستان ، شرق گلستان و شمال شرق خراسان شمالی خواهد بود.

 

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: فردا این سامانه بارشی تضعیف شده و بارش های بسیار پراکنده در شمال غرب ، شمال شرق ، سواحل خزر و بخش هایی از غرب رخ خواهد داد و بعدازظههر یکشنبه بارش ها در این مناطق متوقف می شود. دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

 

وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور 

 

کارشناس هواشناسی افزود: امروز در تهران شاهد وزش باد هستیم و فردا نیز وزش باد می تواند به ویژه در ساعات بعدازظهر شدید باشد که به پراکنده شدن آلاینده ها در تهران کمک می کند، کمینه دمای امروز صبح پایتخت 6 و بیشینه آن به 15 درجه می رسد، کمینه فردا 5 و بیشینه نیز 14 خواهد شد.

 

رفیعی گفت: عسلویه و راسک 29 درجه و لاله زار در استان کرمان منفی 9 و داران در استان اصفهان منفی 6 درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار