عزت الله ضرغامی:
رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان دانشگاه یزد در پاسخ به انتقادات و سوالات دانشجویان مبنی بر حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری، صراحتا بیان داشت: هیچ برنامه، فکر و اقدام خاصی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده ندارم و آنچه پیرامون این مهم مطرح و گفته می شود کاملا بی اساس و کذب است.
کد خبر: ۶۸۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 08 December 2018

به گزارش تابناک یزد؛ عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز دانشجو در سالن دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد حضور یافت و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

ضرغامی در این نشست از افکار، عقاید و آرمان های خود سخن گفت. از عدالت اجتماعی تا سیاست زدگی دانشجویان و سکوت سیاسیشان، از مدیریت ده ساله اش بر مسند صدا و سیما تا اتفاقات سیاسی دهه های گذشته؛ از خاطره گویی فعالیت های دانشجویی خود تا بازخوانی رویدادهای دهه 60، همچنین عضو شورای عالی فضای مجازی کشور استفاده مسئولان از توئیتر را بر اساس قوانین کشور تعارض و غیرقانونی دانست و حل مشکلات این شبکه اجتماعی را خواستار شد تا فراگیر شود. اعتراض بر شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور نیز از دیگر بیانات ضرغامی در جمع دانشجویان یزدی بود.

در انتهای این نشست دانشجویان در انتقادات و سوالات عدیده ای، دیدار عزت الله ضرغامی را با شخصیت های سیاسی و مذهبی، فعالیت در فضای مجازی، حضور در نشست های دانشجویی و مردمی  و... را ناشی از سیاست های انتخاباتی و جنبه های تبلیغاتی وی عنوان کردند که ضرغامی نسبت به این ادعا واکنش نشان داد.

وی در خصوص طرح این ادعا، بیان داشت: نیروهای انقلابی و فرزندان انقلاب یا همیشه در صحنه و در وسط میدان حضور دارند و مجاهدانه تلاش می کنند یا آنکه در زمانی هم که به اصطلاح نیمکت نشین هستند خود را آماده نگه‌ می دارند تا در صورت نیاز به موقع در صحنه حضور یافته و کارآمد باشند. در مورد نیروهای انقلابی مهم این است که همواره برای نقش آفرینی در میدان انقلاب آماده باشند.

ضرغامی با تائید خبر دیدار های مکرر خود با چهره های موثر کشور، عنوان کرد: آنکه فردی گمان و تصور کند که شخصی با چند دیدار و عکس گرفتن با هنرمندان و مسئولان می تواند رئیس جمهور شود یا ساده اندیش و ساده لوح است یا آنکه جایگاه ریاست جمهوری را دست کم گرفته و دم دستی پنداشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مدت تلاش کرده ام در کنار آسیب‌ شناسی در حوزه ‌های سیاسی و اجتماعی، در مسیر تبیین انقلاب اسلامی، چالش‌ های پیش روی نظام و تقویت جبهه انقلاب گام بردارم؛ با حضور در بین مردم و جوانان به تقویت جبهه انقلاب  کمک کرده و روشنگری در برابر شبهه افکنی های دشمنان را در دستور کار خود دارم.

عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در آخر صراحتا تاکید کرد: هیچ برنامه، فکر و اقدام خاصی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده ندارم و آنچه پیرامون این مهم مطرح و گفته می شود کاملا بی اساس و کذب است. معتقدم حتما نباید مدیران با تغییرات در چرخه مدیریتی باقی بمانند و گاهی لازم است فضا های دیگر را نیز تجربه کنند.

گفتنی است اعتمادآنلاین چندی پیش در گفت و گو با محمدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه سر ضرغامی برای رئیس‌ جمهور شدن درد نمی‌ کند، بیان داشت: اگر آقای ضرغامی به دنبال فضاسازی برای انتخابات رئیس ‌جمهوری بعدی باشد، رأی ایشان بیش از آقای لاریجانی خواهد بود. ایشان قصد شرکت در انتخابات بعدی را ندارند. شاید ضرغامی در تلاش است تا زمینه ‌سازی کند برای ایجاد یک وفاق ملی که در آینده انتخاباتی که برگزار می ‌شود یک انتخابات پرشور و وحدت‌ آفرین باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار