مسؤول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خبر داد
مسؤول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به سطح بالای کیفیت دوره آموزشی خراسان رضوی، گفت: بانوان در رشته فیتنس فعالیت خود را در چند استان شروع کردند و در پاورلیفتینگ نیز منتظر کسب مجوز از وزارت ورزش و جوانان هستیم.
کد خبر: ۶۸۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 07 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، ناصر امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مشهد، در خصوص برگزاری دوره آموزش تخصصی مربیان بدنسازی و پرورش اندام در مشهد گفت: این کلاس‌ها در راستای سیاست‌ فدراسیون‌ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

مسؤول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: با توجه به‌اینکه خراسان رضوی در گذشته دوره‌های مقدماتی را برگزار کرده بود، این دوره میزبان دوره‌های تخصصی است و در کنار من ساناز سرابی و سامان سرابی به‌آموزش می‌پردازند.

 

وی تصریح کرد: مشهد در این دوره عالی‌ترین میزبانی خود را داشت، محل برگزاری، اسکان و امکانات تمرینی نسبت به‌گذشته تغییرات خوبی داشته است.

 

امیری از برگزاری نخستین دوره مربیگری در رشته مچ‌اندازی در دوبخش بانوان و آقایان خبر داد و افزود: این دوره از ۱۹ تا ۲۴ آذر ماه در تهران برگزار می‌شود، متقاضیان زیادی در بخش بانوان از این دوره استقبال کردند.

 

مسؤول کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به‌آغاز فعالیت بانوان در رشته فیتنس، بیان کرد: در چند استان کشور رشته فیتنس در بخش بانوان شروع شده که درصدد افزایش و توسعه این رشته در دیگر استان‌ها هستیم و با در نظر  گرفتن فرهنگ اسلامی مسابقات آن نیز برگزار شود.

 

وی ادامه داد: آمادگی فعالیت بانوان در پاورلیفتینگ را داریم، منتظر کسب مجوز از وزارت ورزش و جوانان هستیم تا با برگزاری دوره‌های مربیگری این رشته را برای بانوان شروع کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار