دبیر هیأت کشتی کرمانشاه گفت: کرمانشاه هیچ‌گونه مشکلی برای میزبانی مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی ندارد.
کد خبر: ۶۸۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 03 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، با اینکه در خبرها آمده بود کرمانشاه میزبان قطعی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی خواهد بود، اما تاکنون این میزبانی قطعی نشده است، خبرنگار ورزشی فارس نیز در همین راستا برای آگاهی از آخرین خبرها در خصوص این میزبانی به سراغ دبیر هیأت کشتی استان رفته است.

منصور کیانی از برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار، نماینده فدراسیون و مدیرکل اداره ورزش و استان در خصوص بررسی شرایط و نحوه چگونگی برگزاری این رقابت‌ها در آینده خبر داد و اظهار داشت: اگر توافقی در این جلسه که به زودی برگزار می‌شود، صورت بگیرد؛ کرمانشاه قطعا میزبان رقابت‌های بین‌المللی جام تختی خواهد بود.

دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه با اشاره به تمایل فدراسیون کشتی برای برگزاری این رقابت‌های به میزبانی کرمانشاه، افزود: تاکنون هشت استان برای میزبانی این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند اما فدراسیون تمایل دارد این رویداد در کرمانشاه برگزار شود.

وی با بیان اینکه میزبانی کرمانشاه در جام تختی در زمان ریاست رسول خادم در فدراسیون کشتی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با این که خادم دیگر رئیس فدراسیون نیست، اما هیچ‌گونه مشکلی برای میزبانی کرمانشاه وجود ندارد.

کیانی با استقبال هیأت کشتی از میزبانی رقابت‌های جام تختی در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: هیأت کشتی در صورت برگزاری این رقابت‌ها در کرمانشاه، هیچ هزینه ای نخواهد کرد و در مقابل هم وضعیت سالن مسابقات بهبود پیدا می‌کند و هم سبب رونق بیشتر کشتی در استان می‌شود.

گفتنی است، تاریخ برگزاری مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی در دی‌ماه یا بهمن‌ماه خواهد بود و در صورت قطعی‌ شدن میزبانی کرمانشاه، به احتمال فراوان این مسابقات در مجموعه ورزشی امام خمینی( ره) این شهر برگزار خواهد شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار