امام جمعه ماکو:
امام جمعه ماکو گفت: امروز اگر بخواهیم برای حل مشکل اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی را نهادینه کنیم باز هم نیازمند تفکر بسیجی و مدیریت جهادی بوده و آنهایی که طرفدار غرب هستند نخواهند توانست اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی کنند.
کد خبر: ۶۸۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 23 November 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن تبریک هفته وحدت به تمامی مسلمانان، به آیه دهم سوره حجرات اشاره کرد و افزود: در این آیه شریفه آمده است، همانا مومنان با یکدیگر برادر هستند پس در صورت نزاع، صلح و آشتی را برقرار و از خدا پروا کنید تا مورد رحمت الهی قرار گیرید.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید جنگیدن با مسلمانان کفر است و دشنام دادنش باعث فسق می‌شود و روا نیست مسلمانی با برادر خویش بیش از سه روز قهر کند.

امام جمعه ماکو بیان کرد: از منظر قرآن کریم ریشه اختلاف و دشمنی، عداوت شیطان و مستکبرین است طوری که خداوند در قرآن می‌فرماید شیطان می‌خواهد به وسیله قمار و شراب در میان شما عداوت و کینه ایجاد کند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) اظهار کرد: ایشان فرمود آمریکا دشمن بزرگی است، چون امروز عامل تمامی قتل و کشتار در کشورهای اسلامی آمریکا بوده و امروز با چراغ سبز آمریکا است که آل سعود وهابی در یمن نسل‌کشی می‌کند و جز کشور ایران کسی به این قتل و کشتار اعتراض نمی‌کند.

هاشمی با اشاره به اینکه مهمترین هدف آمریکا از جنگ نیابتی در کشورهای اسلامی این است که امت اسلامی از قبله اول مسلمانان غافل شود، تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس با جنگ و ستیز می‌خواهد به راحتی به حیات خود در خاورمیانه ادامه دهد.

تفکر بسیجی و تحقق اقتصاد مقاومتی

وی افزود: امروز اگر بخواهیم برای حل مشکل اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی را نهادینه کنیم باز هم نیازمند تفکر بسیجی و مدیریت جهادی بوده و آنهایی که طرفدار غرب هستند نخواهند توانست اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی کنند.

هاشمی تصریح کرد: خوشبختانه تفکر بسیجی به یک تفکر جهانی و فرا ملی تبدیل شده است و در تفکر حزب‌الله لبنان تجلی کرده و ترس و وحشت را به جان صهیونیست‌ها انداخته است.

وی با اشاره به اینکه امروز تفکر بسیجی در عراق در قالب حشد‌ الشعبی ظاهر می‌شود و تکفیری‌ها را ریشه‌کن می‌کند، گفت: همچنین تفکر بسیجی در سوریه به صورت نیروهای دفاع ملی خودنمایی کرده و در مقابل تکفیری‌ها پیروز می‌شود.

امام جمعه ماکو بیان کرد: در سایه تفکر بسیجی است که در منطقه، جبهه مقاومتی شکل گرفته و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار