تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت شش چاپخانه قبل از پیروزی انقلاب و فعالیت 103 چاپخانه در استان طی این چهل سال، خاطرنشان کرد: تعداد نشریات محلی استان قبل از انقلاب یک نشریه بود که در اکنون 95 نشریه محلی در استان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 22 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران در همایش انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از مسئولان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و هفته بسیج، گفت: هنرمندان در اوایل انقلاب و در این چهل‌ساله تأثیر بسزایی در پیشرفت و افتخارآفرینی‌های انقلاب داشته‌اند. 
وی با بیان اینکه دشمنان در حال مقابله با دستاوردهای انقلاب هستند، افزود: آن‌ها می‌خواهند مردم را از انقلاب اسلامی مأیوس کنند ولی مردم ما با هوشیاری در صحنه هستند. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به دستاوردهای فرهنگی و هنری استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب فقط پنج عنوان کتاب به چاپ رسیده بود که اکنون به 94 عنوان کتاب توسط نویسندگان استان رسیده است. 
کارگران با اشاره به فعالیت یک ناشر در سال‌های قبل از انقلاب و فعالیت 48 ناشر در استان در سال جاری، تصریح کرد: قبل از پیروزی هیچ کانون تبلیغی در استان نداشتیم اما اکنون 117 کانون تبلیغی در استان فعالیت می‌کنند. 
وی با اشاره به فعالیت شش چاپخانه قبل از پیروزی انقلاب و فعالیت 103 چاپخانه در استان طی این چهل سال، خاطرنشان کرد: تعداد نشریات محلی استان قبل از انقلاب یک نشریه بود که در اکنون 95 نشریه محلی در استان فعالیت می‌کنند. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به فعالیت 422 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان، ادامه داد: قبل از انقلاب دو انجمن در استان وجود داشت که اکنون 55 انجمن فعال در استان وجود دارد. 
کارگران با اشاره به فعالیت چهار کتابخانه عمومی در سال‌های قبل از انقلاب و رسیدن این تعداد به 52 کتابخانه عمومی در استان طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب هفت مجتمع فرهنگی و هنری در استان داشتیم اما اکنون 37 مجمتع فرهنگی و هنری در استان وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار