هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با ۴ دیدار در روز جمعه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۸۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 22 November 2018

به گزارش تابناک : هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با ۴ دیدار در روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها سپاهان مهمان ماشین‌سازی است و دو تیم انتهای جدول سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان، داربی قعرجدولی‌ها را برگزار می‌کنند.

ماشین‌سازی – سپاهان، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه بنیان دیزل

شاگردان رضا مهاجری که این فصل با ۹ تساوی، بیشترین تعداد تساوی را در لیگ هجدهم به دست آورده‌اند، در نخستین دیدار هفته سیزدهم میزبان سپاهانی است که در ۵ بازی قبلی خود شکستی نداشته و سه پیروزی و دو تساوی کسب کرده است. البته ماشین‌سازان هم در ۵ دیدار قبلی خود شکست و پیروزی نداشتند و کار خود را با ۵ تساوی پشت سر گذاشتند. شاگردان قلعه‌نویی پس از انجام ۱۱ بازی با ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پیروزی برابر ماشین‌سازی می‌تواند آن‌ها را موقتا به صدر جدول برساند. ماشین‌سازی هم پس از انجام ۱۲ بازی و ۱۲ امیتاز در رده نهم قرار دارد. ماشین‌سازان تاکنون تنها یک پیروزی در لیگ هجدهم کسب کرده است و سپاهان هم یکی از دو تیم بدون شکست لیگ برتر است.

پیکان – فولاد خوزستان، ساعت ۱۵:۰۰، ورزشگاه شهدای شهر قدس

در دیگر دیدار آغازین هفته سیزدهم شاگردان جلالی میزبان فولاد خوزستانی هستند که این روزها حال و اوضاع خوشی ندارند و به تازگی سرمربی خود یعنی ایلی استن را کار برکنار کردند تا عزیز فریساد جایگزین او شود. پیکان که در دیدار عقب‌افتاده خود با اشتباه عجیب وحید شیخ‌ویسی دو بر یک مغلوب پرسپولیس شد، می‌تواند در صورت پیروزی برابر مهمان خود جای پارس جنوبی را در رده پنجم بگیرد. پیکان در سه دیدار اخیر خود متحمل سه شکست شده است و پیروزی برابر فولاد می‌تواند آن‌ها را دوباره به جمع بالانشینان اضافه کند. فولاد هم که با مربی خارجی خود در رده سیزدهم جا خوش کرده است، در ۵ دیدار آخر خود پیروزی نداشته است و سه شکست را تجربه کرده است.

سپیدرود رشت – نفت مسجدسلیمان، ساعت ۱۵:۰۰، ورزشگاه سردار جنگل

سپیدرود که دوباره به علی کریمی جانی دوباره گرفته، به دنبال سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر است. شاگردان علی کریمی که اکنون با ۹ امتیاز و به لطف کسر ۶ امتیاز از استقلال خوزستان یک رتبه در جدول رده‌بندی صعود کردند، حالا می توانند با با برتری برابر شاگردان مرزبان به صورت موقت تا رده یازدهم هم صعود کند. نفت مسجدسلیمان که کمترین پروزی را در بین تیم‌خای لیگ برتری در اختیار دارد، با ۸ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ هجدهم قرار دارد و در ۵ دیدار آخر خود تنها پیروزی خود را در لیگ برتر را کسب کرده است. مسجدسلیمان در صورت شکست مقابل سپیدرود، فاصله بیشتری با تیم‌های بالاسری خود پیدا می کند و کارش برای بقا در لیگ برتر سخت خواهد بود.

صنعت نفت آبادان – نساجی، ساعت ۱۶:۴۰، ورزشگاه تختی آبادان

طلایی پوشان آبادان که با ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند در ۴ دیدار اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده‌اند و به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی کسب سه امتیاز هستند. شاگردان بنتو که پس از مدت‌ها توانستند عملکرد خوب خود در جام حذفی را در لیگ برتر نیز تکرار کنند، انگیزه دوچندانی برای برتری برابر شاگردان نکونام دارد. در سوی مقابل نساجی قرار دارد که خط دفاع این تیم چهارمین خط دفاع بد لیگ برتر است و شاگردان نکونام باید برای جبران امیتازهای از دست رفته پیروزی خارج از خانه‌ای را در آبادان کسب کنند و به صورت موقت به رده نهم صعود کنند.

۴ دیدار بعدی این هفته روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار