دانشجویان دانشکده علوم اداری و اقتصادی فردوسی مشهد در اقدامی هماهنگ سخنرانی عباس آخوندی را تحریم کرده و سبب شدند صندلی‌های سالن محل سخنرانی خالی بماند.
کد خبر: ۶۸۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ 21 November 2018

به گزارش تابناک : صبح امروز دانشجویان دانشکده علوم اداری و اقتصادی فردوسی مشهد در اقدامی هماهنگ سخنرانی عباس آخوندی را تحریم کرده و سبب شدند صندلی‌های سالن محل سخنرانی خالی بماند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به‌همراه دانشجویان دانشکده اقتصاداین دانشگاه نسبت به‌دعوت از عباس آخوندی در این مراسم بدون اطلاع قبلی دانشجویان در مقابل دانشکده اقتصاد و علوم اداری حضور یافته و اعتراض کردند.

ابوالفضل عباسی بیان کرد: همایش یک روزه هزاره خواجه نظام‌الملک طوسی یک جلسه علمی با موضوع بررسی زندگی نامه این فرد است. 

وی اضافه کرد: اواخر شب گذشته متوجه شدیم که عباس آخوندی، وزیر مستعفی وزارت راه و شهرسازی نیز به‌عنوان یک فرد علمی در این مراسم حضور دارد، در حالی که در لیست مهمان‌ها اسم وی نبوده و امکان ندارد که حضور این شخصیت سیاسی در همایش دیر هماهنگ شده باشد، قطعا هماهنگ شده بود، ولی اطلاع نداده‌اند.  

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه مسؤول اجرای این همایش دانشگاه فردوسی مشهد و انجمن علمی است، عنوان کرد: دلیل اعتراض ما این است که دانشگاه از این افراد سیاسی بدون اطلاع قبلی دانشجویان، تقدیر می‌کند، اتفاقی که چند روز پیش توسط دانشگاه مبنی بر تقدیر از استاندار خراسان رضوی نیز رخ داده بود.

عباسی با اشاره به‌اینکه بارها بسیج دانشجویی برای دعوت از عباس آخوندی و استاندار خراسان رضوی به‌دانشگاه نامه زدند، اما توجهی نشده بود، گفت: عباس آخوندی اگر به‌عنوان شخصیت علمی در این همایش حضور پیدا کردند باید مانند سایر سخنران‌ها معرفی و تخصص علمی وی برای بقیه بیان می‌شد و اگر به‌عنوان شخصیت سیاسی حضور پیدا کرده‌اند، چرا دانشگاه از تجمع ما جلوگیری می‌کند و می‌گوید، نباید اعتراض داشته باشید و فقط یک جلسه علمی بوده است.  

وی با بیان اینکه آخوندی نماد لیبرالیسم داخل کشور است، تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه فردسی مشهد از فردی مانند آخوندی که 9 سال وزیر بود و در کشور مسؤولیت داشت، اما در اوج مشکلات کشور استعفا می‌دهد و همه موضوعات را رها می‌کند، هرگز نمی‌گذرد. 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: آخوندی شخصی است که به‌نساختن حتی یک مسکن مهر و به‌لیبرالیسم بودن خود افتخار می‌کند، مطمئن باشند که این افراد را نیروهای انقلابی هرگز رها نمی‌کنند و همیشه به‌دنبال مطالبه‌گری خود هستند، باید آقای آخوندی به‌عنوان نماد  لیبرالیسم علم شود تا بفهمند، انتهای این مکتب چیست؟

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار