مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی از راه‌اندازی سامانه تامین و فروش آرد آزاد از آذرماه در خراسان رضوی خبرداد.
کد خبر: ۶۸۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 20 November 2018
به گزارش تابناک : علی رسولیان در جلسه کارگروه آرد و نان استان اظهار کرد: بر این اساس از این پس واحدهای نانوای آزاد پز و صنوف آرد باید برای تامین و خرید آرد مورد نیاز خود از طریق این سامانه اقدام نمایند.
 
 وی عنوان کرد: در حال حاضر علاوه بر واحدهای آرد کارخانجات، یک هزار و 450 واحد صنفی آزاد پز در استان فعالیت می‌کند که فقط طی ماه جاری تا کنون 16 هزار تن آرد به آن‌ها عرضه شده است.
 
مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون با اقداماتی که طی ماه‌های گذشته انجام شد گندم و آرد مورد نیاز استان به میزان کافی ذخیره سازی شده و مشکل و کمبودی از این جهت نداریم.
 
 رسولیان میزان مصرف آرد یارانه‌ای در استان که را به طور متوسط ماهانه 42 هزار تن ذکر و تاکید کرد: در استان بالغ ۴۵۰۰ نانوایی فعالیت می کند.
 
وی گفت: همچنین کمیته ویژه ای با محوریت شرکت غله و خدمات بازرگانی استان هم فعال می شود که هر روز آرد نانوایی‌ها و گندم مورد نیاز کارخانجات را رصد می‌کند که نقصانی بین عرضه و تقاضا ایجاد نشود.
 
مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هم بر مصارف آرد نانوایی و نیز گندم مورد نیاز کارخانجات آرد نظارت می‌کند و با اجرای سامانه جدید ویژه واحدهای آزاد پز این نظارت افزایش می یابد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار