فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: جرات و جسارت جوهره اصلی بسیج بوده و نباید مورد خدشه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 19 November 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری ظهر دوشنبه در جمع فرماندهای رده های بسیج و سپاه اظهار کرد: جوهره اصلی بسیج جرات و جسارت است و نباید این عنصر مورد خدشه قرار گیرد و اگر این مهم از بسیجیان گرفته شود از مسیر اصلی منحرف می شوند.

وی افزود: ما وظیفه هدایتی و کنترلی داریم ولی باید به این نکته مهم توجه شود که بسیج باید خود جوش باشد و اگر خودجوش نباشد هیچ وقت و با هیچ نیرویی نمی توان وادار به حرکتش کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد: نقطه تمایز بسیج با سایر تشکیلات خود جوشی در بسیج است و این خود جوشی در خلاقیت، فکر،اقدام و عمل باید به منصه ظهور برسد.

وی گفت: هر پایگاه محله باید برای حل معضلات فرهنگی، اجتماعی، معیشتی خود فکر و برای آن چاره اندیشی کند و عقل جمعی در پایگاهها بهتر از عقل فردی است و می توانند با این خرد جمعی مشکلات محله خود را کاهش دهند.

نظری تصریح کرد: تلاش ما بر این بوده است پویایی و بصیرت بسیج نسبت به اقتضائات زمانی افزایش یابد و در حراست از انقلاب و مشارکت در گسترش انقلاب انجام وظیفه می کنیم و امروزه تفکر بسیجی محدود به کشور ما نیست و از مرزهای ایران فراتر رفته است و در سایر ملل اسلامی نیز در حال تشکیل است.

وی بیان کرد: اقدامات محرومیت زدایی در خراسان رضوی در حال انجام است و در حوزه دفاعی نیز رزمایش ها به صورت مداوم برگزار می شود و همچنین با بسیج سازندگی و قرارگاه آبادانی و پیشرفت در حوزه سازندگی در حال فعالیت هستیم و در این راستا با سایر دستگاههای متولی هماهنگ بوده و نگاه ما در این حوزه ها کمک و رفع کاستی ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار