معاون حمل و نقل شهرداری مشهدمقدس گفت: رکورد جابه‌جایی مسافر با خطوط قطارشهری مشهد شکسته شد.
کد خبر: ۶۷۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 12 November 2018

به گزارش تابناک : وحید برکچی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار داشت: 103 اتوبوس و 243 نفر راننده و تدارکات در همایش اربعین به زائران کربلا در 110 کیلومتر مسیر خدمت‌رسانی کردیم. 

معاون حمل و نقل شهردار مشهد افزود: افزایش ناوگان خدماتی در بافت ثامن و در ایام پایان سفر از 200 به 350 دستگاه و 70 دستگاه در ساعات بامدادی از دیگر خدمات این ایام بود.

برکچی تصریح کرد: خدمت‌رسانی به زائران پیاده در مسیر مشهد در تمام محورهای برون شهری منتهی به مشهد با 278 دستگاه اتوبوس، انتقال زائران پس از پایان مراسم سوگواری به شهرهای مجاور نیز در این ایام صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه رکورد جابه‌جایی مسافر با خطوط قطارشهری مشهد در سه روز پایانی سفر بیش 570 هزار نفر و 210 هزار نفر در یک روز شکسته شد اظهار داشت: با افزایش تعداد ناوگان تاکسی در بافت پیرامون حرم رضوی به 1000 دستگاه بعلاوه 100 دستگاه ون و 70 دستگاه تاکسی صلواتی در ایام پایانی صفر مسافران را پوشش دادیم.

برکچی بیان کرد: در روزهای آخر ماه صفر 46000 اتوبوس در پایانه‌های مسافربری مشهد تردد کردند. یک میلیون و دویست هزار مسافر در پایانه‌های مشهد ورود خروج داشتند که نسبت به سال قبل 4 درصد افزایش داشته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار