پروژه بتن ریزی تقاطع غیرهم سطح آیت الله خویی و مراحل پایانی المان تپه شهدای گمنام خوی توسط شهرداری خوی اجرا میشود
کد خبر: ۶۷۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 12 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خویبه گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
مهندس محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت: بتن ریزی بخش دیگری از پایه های تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره)  در ورودی شهر کنار پل تاریخی خاتون در هفته جاری ،انجام مراحل پایانی اجرای الِمان تپه شهدای گمنام خوی و اجرای پروژه های عمرانی روزانه شهرداری با توجه به مساعد بودن شرایط جوی در خوی اجرا میشود .
شهردار خوی با اشاره به روند اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی اظهار داشت: اجرای چهار پایه تقاطع غیر همسطح انجام شده و اجرای عملیات آرماتور بندی در پنجمین پایه برای عملیات بتن ریزی در حال انجام است. 
اکبرزاده افزود: اجرای ستونهای میانه تا ارتفاع ۴متری انجام شده و در حال حاضر ستونهای کوله در دست اجرا می باشد و بتن ریزی بخش دیگری از پایه ها طی هفته جاری اجرا می شود.
شهردار خوی افزود: برای پروژه تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی بیش از 38 ستون  پیش بینی شده که در دست اجرا می باشد .
وی همچنین اضافه کرد: عملیات زیر سازی و آماده سازی رمپ ها و لوپ های تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) نیز بطور همزمان با احداث پایه ها انجام می شود و 4 رمپ و 4 لوپ این تقاطع در حال آماده سازی است. 
شهردار خوی  با اشاره به اجرای پروژه تپه شهدای گمنام  خوی ادامه داد: پس از احداث ستونهای الِمان و رواق ها همچنین اجرای پروژه سنگ فرش محوطه الِمان و محوطه سازی این پروژه، بخش گنبد و پایانی نیز در محل خود قرار گرفته و در مجموع ارتفاع الِمان تپه شهدای گمنام به 13 متر می رسد.مهندس اکبرزاده گفت: در حال حاضر بخشی از مراحل پایانی گنبد در بالای ستونها آماده و اجرا می شود و پیش از این نیز عملیات دیوار کشی و اجرای بخش پیاده رو سازی و محوطه سازی بخش کلی تپه شهدای گمنام و اجرای سنگ نمای ستونها و رواق های این یادمان ارزشمند انجام شده بود. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه های دیگر عمرانی روزانه شهرداری افزود: در حال حاضر پروژه زیرسازی و آماده سازی در ضلع شرقی جاده سلماس از ابتدای کمپ اداره راهداری تا آب رو انتهایی انجام می شود. 
اکبرزاده افزود: پروژه جدول گذاری نیز در بلوار رسالت (حد فاصر میدان مدرس تا روبروی پارک لاله شهانق ) و اجرای باند فضای سبز در ضلع غربی بلوار شهیدحاجی حسینلو انجام میگیرد.
شهردار خوی گفت: پروژه سنگ فرش و پیاده رو سازی در خیابان بعثت  مقابل خانه محله اجرا می شود و پروژه آسفالت ریزی و لکه گیری "آسفالت نیز در محل حفاری های  کوی شهید سربازان یک و محوطه پایانه مسافربری سردار شهید محمد حنفیه درستی  خوی در دست اجرا می باشد .خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

‍ اجرای بتن ریزی پایه های تقاطع غیر هم سطح آیت الله خویی و مراحل پایانی المان تپه شهدای گمنام خوی‍ اجرای بتن ریزی پایه های تقاطع غیر هم سطح آیت الله خویی و مراحل پایانی المان تپه شهدای گمنام خوی‍ اجرای بتن ریزی پایه های تقاطع غیر هم سطح آیت الله خویی و مراحل پایانی المان تپه شهدای گمنام خوی‍ اجرای بتن ریزی پایه های تقاطع غیر هم سطح آیت الله خویی و مراحل پایانی المان تپه شهدای گمنام خوی‍ اجرای بتن ریزی پایه های تقاطع غیر هم سطح آیت الله خویی و مراحل پایانی المان تپه شهدای گمنام خوی‍ اجرای بتن ریزی پایه های تقاطع غیر هم سطح آیت الله خویی و مراحل پایانی المان تپه شهدای گمنام خوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار