رستمی از اتمام عملیات پرواز‌های اربعین با اعزام و پذیرش بیش از ۱۵۷ هزار زائر در این فرودگاه و همزمان با پایان ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 09 November 2018

به گزارش تابناک : علی رستمی معاون بهره برداری فرودگاه امام خمینی (ره) با اشاره به اعزام و پذیرش ۱۵۷ هزار و ۳۳۳ زائر در عملیات پروازی اربعین امسال اظهار کرد: در مجموع ۷۸ هزار و ۷۷ نفر در عملیات رفت و ۷۹ هزار و ۳۵۶ نفر در عملیات برگشت پرواز‌های اربعین از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه در عملیات پروازی اربعین ۹۷، شاهد کاهش ۳۲ درصدی تأخیر پرواز‌ها بودیم گفت: از تاریخ ۲۷ مهر تا ۱۶ آبان ماه ۹۰۶ نشست و برخاست انجام شد که ۸ شرکت هواپیمایی ایرانی به همراه شرکت هواپیمایی العراقیه، مسؤلیت انتقال زائران اربعین حسینی (ع) را بر عهده داشتند.

عضو هیئت مدیره فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه داد: میزان کل بار جابه‌جا شده زائران اربعین حسینی (ع) در پرواز‌های رفت و برگشت از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بالغ بر ۱۴۷ تُن برآورد شده است.

رستمی تصریح کرد: عملیات پروازی اربعین ۹۷ همزمان با اتمام ماه صفر به پایان رسید که در این عملیات با تخصیص بال شرقی ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در زمان اعزام و تخصیص بال غربی ترمینال در زمان پذیرش و در نظر گرفتن گیت‌های اختصاصی گذرنامه، رضایت مندی خوبی را در بین زائران عتبات عالیات شاهد بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار