مهاجم پاری سن ژرمن از رفتار داور دیدار برابر ناپولی به شدت عصبانی شد و آن را نامناسب دانست.
کد خبر: ۶۷۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 07 November 2018

به گزارش تابناک : پاری سن ژرمن دیشب یک فرصت طلایی را برای بالاتر قرار گرفتن از ناپولی و لیورپول در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد. این تیم برابر ناپولی به تساوی یک بر یک دست یافت. PSG پس از پایان هفته چهارم در رتبه سوم قرار گرفت و در دو بازی باقی مانده کار سختی برای صعود به دور بعد خواهد داشت.

این نتیجه خوشایند نیمار قرار نگرفت. مهاجم برزیلی در حالی زمین را ترک کرد که به شدت از داور عصبانی بود. بازیکن پاری سن ژرمن گفت: در این لحظه صحبت کردن سخت است اما نتیجه خوبی کسب نکردیم. برای پیروزی به میدان رفته بودیم. تیم ما نباید به تساوی فکر کند. تنها باید به پیروزی فکر کنیم. اگر بازی مساوی می‌شود نباید با رضایت زمین را ترک کنیم. من از نتیجه راضی نیستم. با عصبانیت به خانه بازخواهم گشت. خیلی عصبانی هستم. می خواستیم پیروز شویم. بازی با تساوی به پایان رسید.

نیمار از این که داور یک پنالتی به نفع تیمش اعلام نکرد عصبانی است. او در این باره اظهار کرد: درباره اشتباهاتی که مرتکب می‌شویم شکایتی وجود ندارد. داور یک انسان است و می‌تواند اشتباه کند. با این حال پنالتی کاملا آشکار بود. او رفتار مناسبی با بازیکنان نداشت و به آن‌ها بی‌احترامی کرد. به همین خاطر کنترلم را از دست دادم و حرف‌هایی بین ما رد و بدل شد. او باید به همه بازیکنان احترام بگذارد. من به خاطر رفتارم جریمه شدم. امیدوارم کسانی که در مقام‌های بالاتر قرار دارند این موضوع را بررسی کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نیمار ، پاری سن ژرمن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار