با وجود اینکه تنها چند روز به زمان اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان مانده است، تعدادی از استانداران از جمله استانداران تهران و اصفهان قصد کناره گیری از سمت خود را ندارند.
کد خبر: ۶۷۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 06 November 2018

به گزارش تابناک : مدتهاست که اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان مطرح شده و از تصویب ان در مجلس و تاییدش در شورای نگهبان روزهاست می گذرد اما همچنان تعدادی از مدیران قصد کناره گیری از سمت های خود را ندارند.
از جمله این مدیران که تعدادشان کم هم نیست می توان به استانداران تهران و اصفهان اشاره کرد و در کنار آنها از معاونان و مدیران شهرداری تهران و مشهد نیز نام برد.
اگر رفتن افشانی از شهرداری اما و اگر داشت و داستان به گرفتن استفساریه از مجلس و ... ختم شد اما وضعیت برای استانداران و مدیران شهری کاملا روشن و واضح بود. آنها در هر صورت بازنشسته محسوب می شوند و باید از سمت خود کناره گیری کنند که متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.
گویا مدیران شهری ما قصد دارند تا آخرین لحظه در سمت خود حضور داشته باشند تا حقوق روزهای آخر را نیز دریافت کنند. در این میان شاید بتوان عدم استعفای مدیران شهری را به علت نامشخص بودن شهردار آینده و انتخاب جایگزین توجیه کرد اما به هیچ وجه نمی توان از کنار ایستادگی مقیمی و مهرعلیزاده در حفظ سمت استانداری و تقی زاده خامسی از شهرداری مشهد گذشت.
البته تعدادی از مدیران شهر مانند مختاری با سابقه بیش از 40 سال خدمت در شهرداری تهران نمی خواهند از قدرت کناره گیری کنند و همچنان شیفته خدمت به شهروندان هستند. خدمتی که چنان که باید مثمرثمر نبوده و انتقادهای زیادی به مدیریت این مدیران وارد است.
به هر روی، ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور و سایر مسئولان قضایی بارها تاکید کرده اند که در صورت مقاومت بازنشستگان برای خداحافظی از مشاغل خود، برای انها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این شیفتگان خدمت آیا در لحظه آخر استعفا می دهند یا در انتظار برکناری و حتی تعقیب قضایی می مانند.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار