همزمان با سراسر کشور راهپیمایی با شکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در پایتخت معنوی کشور و شهرهای خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 04 November 2018

به گزارش تابناک : همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اقشار مختلف مردم مشهد در کنار دانش آموزان و دانشجویان از ساعت ۹ صبح امروز با حضور در میدان بسیج، راهپیمایی ۱۳ آبان را آغاز و با مشت های گره کرده به منظور محکومیت اقدامات دولت های ستمگر از جمله آمریکا و اسرائیل به سمت بارگاه منور رضوی راهپیمایی کردند.

مردم همیشه در صحنه مشهد مقدس با شعار «مـرگ بـر آمریـکا»،«مـرگ بـر انگلیـس»، «مـرگ بر صهیونیسـم و اسـرائیل»و «مرگ بر استکبار جهانی» با دیگر اتحاد و انسجام خود را در مقابله با استکبار جهانی و در راس آن آمریکا نشان دادند.

در این مراسم همچنین سرود حماسی ۱۱۳ نفر دانش آموزان مشهدی اجرا و تمثال های عروسکی ترامپ و نتانیاهو و همچنین پرچم کشورهای آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

همچنین راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان در مشهد در دیگر شهرهای خراسان رضوی نیز برگزار و راهپیمایان با حضور در مسیر های اعلام شده خشم و انزجار خود را از اقدامات آمریکای جنایت کار به جهانیان اعلام کردند.

قرار است در مراسم پایانی راهپیمایی مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار می شود، حسین مظفر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی کرده و بیانیه پایانی این روز قرائت شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار