استاندار خراسان رضوی گفت: مردمی شدن میزبانی از زائران رضوی، به ویژه در آیین‌های دهه آخر صفر باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۷۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 04 November 2018
به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی با تاکید بر مردمی کردن ارائه خدمات به زائران گفت: مردمی کردن میزبانی از زائران در تمام حوزه ها اعم از فرهنگی و خدماتی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: اقدام شهرداری در راه اندازی طرح شهروند میهمان نواز مناسب است و توصیه ما به مردم  این است که با حضور و مشارکت حداکثری در این طرح،  میزبانی شایسته از زائران داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به همکاری خوب شهروندان و شهرداری از زائران امام رضا(ع) تصریح کرد: همچنین شهروندان می‌توانند در موضوعات مختلف همچون اسکان، تغذیه، حمل و نقل و سلامت در این پویش ثبت نام کنند و شهرداری نیز با ساماندهی آنها در کمیته های مختلف از این ظرفیت به طور صحیح استفاده کند.

رشیدیان با بیان اینکه قدردانی از مجاورت با امام رضا (ع) با میزبانی شایسته از زائران آن حضرت صورت خواهد گرفت، افزود: مردم و مسئولین عاشقانه و با افتخار به زائران خدمت می کنند.

وی گفت: استان خراسان رضوی از آمادگی کامل برای میزبانی شایسته از زائران امام رضا(ع) برخوردار است و هماهنگی و همراهی لازم بین همه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان برای ارتقا خدمت رسانی به زائران ایجاد شده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اهتمام همه این است که شرایطی مناسب برای بهره برداری مطلوب زائران از فرصت حضور در مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر ایجاد شود، افزود: مردم و مسئولان با همکاری و مشارکت یکدیگر باید کاری کنند که هیچ بلاتکلیفی برای زائران در روز های پایانی ماه صفر و در ایام عزاداری در مشهد مقدس اتفاق نیفتد و زائران در این ایام بتوانند عزاداری خوب و مناسبی داشته باشند.

شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن 3135 و همچنین شماره پیامک 1000181در پویش بزرگ مردمی شهروند مهمان نواز ویژه دهه پایانی ماه صفر مشارکت داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار