عضو شورای فنی کشتی آزاد ایران معتقد است، خستگی، مشکلات اقتصادی فدراسیون کشتی و انتقادها از عملکرد ضعیف در مسابقات بوداپست باعث شد تا خادم از ریاست این فدراسیون استعفاء دهد.
کد خبر: ۶۷۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹ 03 November 2018

به گزارش تابناک به نقلب از ایسنا،محمدحسین محبی بااشاره به دومین استعفاء رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی طی یک سال گذشته، اظهارکرد: این استعفاء از سوی وزارت ورزش تائید شده و بزودی با انتخاب سرپرست زمینه برگزاری مجمع فوق العاده برای انتخاب رئیس فدراسیون کشتی فراهم می‌شود.

وی بابیان اینکه رسول خادم طی پنج سال ریاست بر فدراسیون کشتی عملکرد قابل قبولی داشت، افزود: در این مدت بودجه و امکانات بسیار خوبی را به کشتی ایران آورد و زحمات زیادی را متحمل شد.

رییس هیات کشتی کرمانشاه انتقاد از عملکرد ضعیف ایران در مسابقات بوداپست را از یکی از عوامل استعفای خادم عنوان کرد و گفت: اعزام پنج نفر از کشتی گیران آزادکار به این مسابقات بدون برگزاری مسابقات انتخابی انجام شد که این مسئله با انتقاد شورای فنی هم مواجه شد، اما آقای خادم نظر خودشان را اعمال کرد.

وی مشکلات اقتصادی فدراسیون را از دیگر عوامل استعفاء خادم اعلام کرد و یادآورشد: این مشکل در فدراسیون به گونه‌ای بود که نتوانستیم برای چند مسابقه کشتی گیر اعزام کنیم و حتی اعزام چند کشتی گیر به بوداپست با سختی انجام شد.

محبی بابیان اینکه کشتی ایران همواره حرف اول را در دنیا زده، تاکید کرد: طی سالهای گذشته کشورهای دیگر همچون آذربایجان و روسیه نیز در کشتی پیشرفت‌های بسیار خوبی کرده و رقیبان جدی برای ایران شده‌اند.

وی بابیان اینکه رسول خادم دیگر خسته شده بود، افزود: کشتی ایران همواره دچار فراز و نشیب های زیادی بوده و اگر خوب مدیریت شود می‌تواند جایگاه خود را در جهان حفظ کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار