مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی از برنامه ریزی به منظور کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 03 November 2018

به گزارش تابناک : فرزاد فتاحی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:ورزشکاران خراسان رضوی در مسابقات المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی سابقه درخشانی دارد و نتایج خوبی را کسب کرده اند و در این راستا اداره‌کل ورزش و جوانان استان به منظور سرمایه‌گذاری روی ورزشکاران، استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران برای رسیدن به بازی‌های المپیک باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشد. 

وی افزود: در این راستا قرار است ستاد المپیک در خراسان رضوی تشکیل شود و تلاش می کنیم جزو اولین استان‌های باشیم که در رابطه با المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ بااین رویکرد که ورزشکاران خوب که شانس حضور در این رویداد را دارند شناسایی و برنامه ریزی کنیم.

مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی بیان کرد: از تمامی هیئت‌های ورزشی خواسته ایم ورزشکارانی که شانس حضور در اردوهای ملی و کسب سهمیه را دارند به ما معرفی کنند تا با یک کار کارشناسی شده واجدین شرایط را انتخاب کنیم و برنامه‌های حمایتی را برای آنها اعلام کنیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: المپیک از ۳ تا ۱۹مرداد ماه ۱۳۹۹در شهر توکیو ژاپن برگزار می‌شود و ورزشکاران کشورمان برای حضور  در این رقابت‌ها وکسب سهیمه لازم تلاش‌های زیادی انجام خواهند داد.

وی گفت: ایجاد انگیزه در ورزشکاران و برنامه ریزی برای برگزاری اردوها، تغذیه، روانشناسی و تامین لوازم ورزشی در اولویت اقدامات قرار دارد تا بتوانیم ورزشگاران را با آمادگی کامل راهی مسابقات کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار