رئیس اداره اوقاف قوچان گفت : آمادگی اسکان شبانه ۲۵۰۰ نفر از زائران پیاده امام رضا(ع) در جاده های این شهرستان وجود دارد.
کد خبر: ۶۷۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 03 November 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام سید عبدالحمید حسینی رحمانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امسال با توجه به حرکت زائران پیاده از استان های شمالی به سمت مشهد  تلاش شده است با ارائه برنامه های فرهنگی خدمت رسانی بهتری نسبت به کاروان ها و زائران پیاده انجام شود.

وی افزود: در چهار ایستگاه مربوط به اوقاف شامل ایستگاه امامزاده سلطان ابراهیم (ع) ، مسجد الرحمان ، مسجد دوراهی سبزوار، امامزاده جلیل و میقات الرضا آمادگی اسکان و خدمت رسانی به زائران پیاده انجام می شود.

رئیس اداره اوقاف قوچان تصریح کرد : مهم ترین اولویت و مسئولیت کارهای فرهنگی در مسیرهای مواصلاتی با اوقاف است که ۹ طلبه آقا و خانم به برگزاری نماز جماعت ، بیان احکام ، مشاوره ، حلقه های معرفت می پردازند تا کاروان های پیاده با بصیرت بیش تری به پابوسی امام رضا (ع) بروند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین آمادگی اسکان ۲۵۰۰ نفر در شبانه روز و اطعام روزانه ۵ هزار نفر در کنار توزیع ۴۰ هزار بطری آب به زائران پیاده امام رضا (ع) در دستور کار قرار دارد.

رحمانی خاطرنشان کرد:در کنار هر ایستگاه نیز هلال احمر ، شبکه بهداشت و درمان خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) را انجام می دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار