شهردار نیشابور گفت: در حال حاضر شهرداری نیشابور بیش از ۴۰ میلیارد تومان بدهی دارد.
کد خبر: ۶۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹ 27 July 2015
سیدعباس حسینی در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران این شهر، اظهار داشت: بخش‌نامه داریم کسانی که از طرف تامین اجتماعی حقوق می‌گیرند، اضافه کار شامل حق بیمه نمی‌شود و باور این قضیه برای بعضی‌ها سخت است و دل‌شان ‌نمی‌خواهد موضوع را متوجه شوند.

وی با بیان اینکه در گذشته 120 ساعت اضافه کار می‌گرفتند یک ساعت هم کار نمی‌کردند اکنون می‌گوییم 60 ساعت کار کنید 120 ساعت اضافه کار می‌دهیم، افزود: هیچ کارگر و نیرویی اخراج نمی‌شود و هیچ اضافه کاری قطع نمی‌شود.

حسینی درباره راهکارهایش برای بهینه‌سازی نیرو، بیان کرد: 3 راهکار داریم؛ کسانی که 15 سال سابقه کار دارند، به‌ازای هر سال خدمت یک ماه حقوق می‌دهیم و بازنشسته می‌کنیم، راه دیگر افراد با سابقه‌کار 25 سال را در صورتی که بخواهند، بازنشسته می‌کنیم و برای آن‌ها بیمه پنج‌سال باقیمانده را می‌پردازیم و راه دیگر برون‌سپاری نهادها است.

شهردار نیشابور با اشاره به اینکه بیش از 40 میلیارد تومان بدهی داریم، گفت: ما در گذشته مشکلات اصلی را شناسایی و اولویت‌ها را هم معلوم کرده‌ایم که می‌توان به تقویت ساختار منابع انسانی باید به کارگیری افراد متخصص ورودی‌های اصلاح شهر نیشابور و درآمدزایی در حوزه‌های مختلف نام برد.

حسینی با بیان اینکه باید نیشابور به مقصد گردشگری تبدیل شود، تصریح کرد: در بحث گردشگری با شاخص‌های مطلوب 30 سال فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری بسیار اشتغال‌زا است، ادامه داد: وقتی قونیه به خاطر وجود آرامگاه مولوی چهار میلیارد دلار درآمد دارد چرا نیشابور به خاطر داشتن آرامگاه‌های مشاهیر اینقدر درآمد نداشته باشد؛ ‌استعداد داریم در دامنه‌های بینالود مثل نمک‌‌آبرود فضایی را ایجاد کنیم. باید مدیریت واحد شهری در همه جا شکل بگیرد و همه دستگاه‌های خدماتی تقویت‌کننده همدیگر باشند.

حسینی با بیان اینکه مطبوعات می‌توانند امر به معروف و نهی از منکر کنند، تاکید کرد: با وجود داشتن مطبوعات قوی آینده این شهر رو به پیشرفت و سرعت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار