در مرحله حذفی این مسابقات که عصر روز جمعه در مجموعه ورزشی کارگران شهر گنبد برگزار شد، تیم های خراسان رضوی، گلستان یک، یزد و مازندران با برتری مقابل حریفان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند.
کد خبر: ۶۷۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 02 November 2018

 ایرنا، در مرحله نیمه نهایی این مسابقات که صبح فردا (شنبه 12 آبان) برگزار می شود، تیم های گلستان یک و خراسان رضوی در برابر هم صف آرایی کرده و دو تیم یزد و مازندران نیز دیگر دیدار این مرحله را برگزار می کنند.
برنده دو مسابقه مذکور به فینال این مسابقات راه یافته و دو تیم بازنده نیز دیدار رده بندی این مسابقات را که از روز جمعه آغاز شده بود، برگزار می کنند.
به گزارش ایرنا، در نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور، 13 تیم از 11 استان کشور درقالب سه گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی حضور داشته و با یکدیگر به رقابت پرداختند.
13 تیم شرکت کننده دراین دوره از مسابقات که به صورت سه نفره برگزار می شود، از استان های گیلان، مازندران، یزد، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سمنان، آذربایجان شرقی، تهران، قزوین و سه تیم از گلستان هستند.
دبیر انجمن والیبال کارگران کشور در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، هدف از این مسابقات را که برای نخستین بار برگزار می شود، بها دادن به ورزش والیبال ساحلی کارگران دانست.
حمید حق بین، گلستان و گنبدکاووس را از قطب های مهم این رشته ورزشی دانست و افزود: به دلیل اهمیت رشته والیبال ساحلی در گلستان از این استان سه تیم در مسابقات حضور دارند اما تنها یک تیم آنان در رنکینگ کشوری محاسبه می شود.
وی اضافه کرد: از بازیکنان و تیم های برتر این دوره از مسابقات، اعضای تیم ملی کارگران جمهوری اسلامی به مسابقات المپیک کارگران جهان که تیرماه 98 در کشور اسپانیا برگزار می شود، انتخاب و اعزام می شوند.
حق بین گفت: براساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات جهانی، محدودیتی در اعزام تیم از یک کشور نیست و فدارسیون والیبال کارگری کشورمان نیز در نظر دارد تا سه تیم مستقل به این مسابقات اعزام نماید.
دبیر انجمن والیبال کارگران کشور تصریح کرد: بر این اساس یک تیم در قالب ملی و دو تیم استانی که تمایل به شرکت داشته باشند، درصورت توانمندی به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام می شوند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار