مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: 3 پارکینگ پایانه‌های مسافربری مشهد با ظرفیت یک هزار و 400 خودرو، آماده خدمات‌رسانی برای استقرار ناوگان اعزامی است.
کد خبر: ۶۷۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 31 October 2018

به گزارش تابناک : محسن شریعتی با اشاره به‌حضور گسترده اتوبوس‌های بین‌ شهری همزمان با دهه پایانی ماه صفر در مشهد؛ گفت: ایام پایانی ماه صفر، مشهد به‌‌عنوان دومین کلان‌شهر مذهبی جهان اسلام، شاهد حضور خیل عظیمی از زائران و مسافران است که برای عرض ارادت با ساحت مقدس هشتمین امام معصوم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به‌این شهر سفر می‌کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: با توجه به‌وضعیت ترافیکی خاص در این ایام در مشهد و عدم امکان تردد به‌هسته مرکزی و حرم مطهر رضوی با وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ها، بنابراین طبق هماهنگی صورت گرفته پارکینگ‌های پایانه‌های سه‌گانه  مشهد آماده استقرار ناوگان اعزامی هستند.

وی بیان کرد: پایانه مسافربری امام رضا (ع) به ‌عنوان بزرگ‌ترین پایانه کشور در این ایام، روزهای پررفت و آمدی دارد و بر همین اساس، پارکینگ این مجموعه با ظرفیت یک هزار جای پارک، آماده خدمات‌رسانی به‌ناوگان بین‌شهری است.

شریعتی ادامه داد: پارکینگ پایانه مسافربری معراج واقع در میدان معراج با فضای پارک 200 خودرو و همچنین پارکینگ پایانه راه ابریشم در ابتدای شهرک رجایی با فضای پارک 200 خودرو برای ارائه خدمت به‌ناوگان بین‌شهری آماده ‌شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: درخواست ما از زائران این است که با برنامه‌ریزی قبلی نسبت به‌خروج خود از شهر مشهد اقدام کنند تا در روزهای پایانی ماه صفر با مشکل مواجه نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار