معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی خبرداد:
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از خدمت رسانی بیش از 70 نفر خادم حرم رضوی در مرز شلمچه به زائران اربعین حسینی خبرداد.
کد خبر: ۶۷۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 30 October 2018

سید خلیل منبتی در حاشیه برافراشته شدن پرچم متبرک گنبد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران به استقرار ایستگاه هایی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور اشاره و اظهار کرد: آستان قدس رضوی در تمام مرزهای مرتبط با بحث اربعین مانند میرجاوه، شلمچه، مهران و چذابه ایستگاه‌هایی را مستقر کرده و به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود: همچنین ایستگاه‌هایی نیز در کربلا و نجف پیش بینی شده که در آن‌ها سه وعده غذایی و همچنین چندین میان وعده به زائران ارائه می‌شود.

منبتی با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به زائران است، تصریح کرد: فرقی نمی‌کند که این زائران در حرم امام رضا (ع) باشند یا در نقطه‌ای دیگر. آستان قدس رضوی نیز در ایام مختلف سال بویژه در ایام اربعین در خدمت زائران است.

وی افزود: بیش از 70 نفر از خدام حرم رضوی در مرز شلمچه به زائران اربعین حسینی خدمات‌ رسانی می‌کنند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با اشاره به برافراشته شدن پرچم متبرک گنبد حرم مطهر امام رضا (ع) در مرز شلمچه خاطرنشان کرد: در هر نقطه ای که خدام امام رضا (ع) خدمت‌رسانی کنند پرچم متبرک حرم حضرت نیز در آنجا به اهتزاز درمی‌آید؛ البته معمولاً این پرچم را طی مراسمی برافراشته می‌کنیم.

منبتی از توزیع بسته های متبرکه آستان قدس رضوی در میان زائران خبرداد و گفت: بسته‌های متبرکی از جمله نبات، نمک، کیک، شیرکاکائو و آب‌معدنی به صورت روزانه به زوار ارائه می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار