رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد
رئيس هیأت دووميداني استان قم گفت: دووميداني‌كار قم در نخستين تجربه حضور در مسابقات المپيك بين هفت نفر برتر رشته 100 متر قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ 26 October 2018

به گزارش تابناک قم، علی رضایی، اظهار کرد: سطح فنی رقابت‌های رشته دوومیدانی بازی‌های المپیک 2018 جوانان جهان در کشور آرژانتین بسیار بالا بود، البته سرمای هوا و شرایط جوی نامساعد کمی کار نمایندگان کشورمان را در این مسابقات سخت‌تر کرده بود.

وی که مسوولیت سرمربیگری و سرپرستی تیم ملی اعزامی ایران به این پیکارها را بر عهده داشت، اضافه کرد: به دلیل اینکه فاصله ثبت زمانی بسیار کم است، بعد از مرحله نخست رقابت‌ها این احتمال وجود داشت که مهدی رضایی ملی‌پوش دوومیدانی قم به جمع ۱۵ نفر برتر راه یافته و صاحب مدال شود.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی بازی‌های المپیک جوانان دنیا، مهدی رضایی نماینده شایسته دوومیدانی قم و کشورمان در دسته سوم دور مقدماتی رشته ۱۰۰ متر با ثبت زمان 10 ثانیه و 99 صدم ثانیه در گروه خود چهارم شد و در رده‌بندی مجموع این مرحله با اختلاف زمانی یک صدم در مکان نهم ایستاد تا در فینال گروه B بخت خود را برای کسب مدال بیازماید.

وی یاد آور شد: رضایی که یکی از قهرمانان ارزنده دوومیدانی قم و دارنده مدال برنز پیکارهای سال 2018 قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند است، در مرحله نهایی رشته ۱۰۰ متر در گروه B با اقتدار تمام رتبه نخست را کسب کرد اما در مجموع امتیازات دو مرحله هفتم شد.

رضایی خاطرنشان کرد: عملکرد رضایی در این محله بسیار خوب و خیره کننده بود اما متاسفانه شانس کسب مدال را از دست داد و در جایگاه هفتم ایستاد، در حالی که این رتبه در تاریخ ورزش دوومیدانی از یک دوومیدانی‌کار رده سنی نوجوانان بهترین عملکرد محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: رضایی در مسابقات دوومیدانی المپیک جوانان جهان در ماده ۱۰۰ متر رکورد 10 ثانیه و 57 صدم ثانیه که رکورد شخصی خود بود را چهار صدم ثانیه ارتقا داد و در مجموع دو مرحله این پیکارها با زمان 21 ثانیه و 56 صدم ثانیه به مقام هفتم بسنده کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار