معاون سیاسی، امنیتی، انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: درانتصابات مدیریتی استان، در صورت وجود افراد در شرایط مساوی برای احراز پست و سمت‌های مختلف، بدون شک بانوان و جوانان در اولویت هستند.
کد خبر: ۶۷۱۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 24 October 2018

به گزارش تابناک : محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی، انتظامی استانداری خراسان رضوی در مراسم معرفی مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران سنگین و خطیر است و آنچه در احراز مسئولیت‌ها مهم است ادای تکلیف به وظیفه و مسئولیت خود به بهترین شکل است.

وی با اشاره به این که رقابت‌ها در مدیریت جامعه اسلامی باید متمرکز بر خدمت باشد افزود: باید بانوان، جوانان، اقلیت‌ها و اقوام مختلف در عرصه مدیریتی استان بیشتر سهیم شوند.

نوروزیان حوزه اجتماعی را بسیار مهم و اثر گذار دانست و گفت: بسیاری از مسائل امنیتی در بستر مسائل اجتماعی قرار می‌گیرد و در آن قابل حل است، اگر تمام افراد و جریانات سیاسی کشور همسو و در کنار هم قرار گیرند، نوسانات و آشفتگی‌ها از بین می‌رود.

وی به ظرفیت‌های بالای استان و به ویژه مشهد اشاره کرد و گفت: امیدواریم بیش از گذشته بتوانیم جایگاه استان را تقویت کنیم.

در این جلسه سعید صالح در حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی به عنوان مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب شدو از زحمات سید کمال حسینی مدیر کل پیشین این دفتر قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار