رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از آغاز ‌ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 23 October 2018
به گزارش تابناک : نژادعلی با اعلام شروع ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه، اظهار کرد: ثبت‌نام و شرکت در این آزمون  از 29 مهرآغاز شده و تا 6آبان ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند  با مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
 
وی افزود: این آزمون در تاریخ 23 آذر ماه 1397 برگزار خواهد شد و پذیرفته شدگان از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری به عنوان دانشجو می توانند در دانشگاه مشغول تحصیل شوند.
 
رئیس دبیرخانه منطقه 9 دانشگاه پیام نور با اشاره به کیفیت بالای آموزشی این دانشگاه افزود: از مهمترین تسهیلات آموزشی تحصیل در پیام نور امکان ثبت نام تنها با پرداخت 50 درصد شهریه ثابت(ویژه تکمیل ظرفیت)، اعطای وام قرض الحسنه با کارمزد کمتراز 1.5درصد برای کل مبلغ شهریه (برای اولین بار)، تسهیلات ویژه صندوق رفاه و بنیاد علوی، پایین ترین شهریه دانشگاهی در کشور، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو، تحصیل همزمان در دو رشته و سهولت در تغییر رشته و مهمان شدن در شهر مورد نظر دانشجو است .
 
نژادعلی هم چنین با غیرقانونی دانستن تبلیغات موسسات درخصوص پذیرش فراگیر دانشگاه پیام نور افزود: این دانشگاه برای هیچ یک از موسسات آموزشی مجوزی را برای ثبت نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آنها صادر نکرده است و بارها اعلام نموده که فعالیت همه موسسات آموزشی که با استفاده از نام و اعتبار این دانشگاه فعالیت و تبلیغ می‌کنند، غیرقانونی است.
 
 وی افزود: جزئیات نحوه شرکت در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اعلام شده است و دانشگاه پیام نور با هیچ موسسه ای در این زمینه همکاری ندارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار