مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: رتبه نخست کنکور زبان از آن دانش آموز قمی شد البته چند سال است دانش آموزان قمی در رشته های زبان در کنکور پیشتاز هستند.
کد خبر: ۶۷۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴ 23 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، حمید رضا شیخ الاسلام در در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در تالار امام جواد استانداری گفت: در حوزه برنامه های فرهنگی و پرورشی موفقیت های خوبی را در بین دانش آموزان قمی شاهد بوده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود:همچنین امسال رتبه نخست کنکور زبان از آن دانش آموز قمی شد البته چند سال است دانش آموزان قمی در رشته های زبان در کنکور پیشتاز هستند و در این خصوص حتی از دانش آموزان مدارس خارج از کشور پیشی گرفته اند.

وی اظهار کرد: با توجه به رشد سهمیه هنرستان های قم به 38 درصد یکی از نیازهای فعلی تجهیز کارگاه‌های هنرستان‌ها در سطح استان است.

شیخ الاسلام بیان کرد:طرح انی احب الصلاه یکی از طرح های مهم در جهت تشویق دانش آموزان به نماز جماعت است در این باره آسیب شناسی و کارهای پژوهشی خوبی انجام شده تا بتوان در جذب دانش آموزان بر اساس باور دینی به سمت نماز حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاههای اجرایی نیز باید با توجه به جایگاه مهم نماز در پیشگیری از آسیب ها وارد میدان شوند و در تامین امکانات و زیرساختها آموزش و پرورش را یاری دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: معرفی دانش آموزان نمونه و نخبه یکی از رویکردهای مهم آموزش و پرورش است تا بتوان در تشویق دانش آموزان به سمت برنامه های پرورشی و فرهنگی و اجتماعی و آموزشی گام برداشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار