پذیرایی از زائران اربعین در ۱۳ موکب آستان قدس رضوی در مرزهای کشور و شهرهای زیارتی کشور عراق به انجام می رسد.
کد خبر: ۶۷۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 22 October 2018

به گزارش تابناک : آستان قدس رضوی امسال همچون سال های گذشته اراده خدمات به زائران حسینی در مرزهای کشور، شهرهای زیارتی عراق و مسیر پیاده روی نجف به کربلا را در دستور کار قرار داده و در این راستا ۱۳ موکب در مناطق مختلف برپا شده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد در همین رابطه اظهارکرد: به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این استان، مشارکت خیران و نیروهای فرهنگی ۶ موکب برای پذیرایی از زائران حسینی در ایران ۷ موکب نیز در کشور عراق برپا شده است.

ستار هدایت‌‎خواه افزود: در این موکب‌ها خدماتی از جمله اسکان زائران، تغذیه ، میان وعده و همچنین خدمات فرهنگی به صورت روزانه به به زائران امام حسین (ع) ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این خدمات توسط بیش از ۲۰۰ خادمیار در موکب‌های ایران و ۱۵۰ خادمیار نیز در موکب‌های برپا شده در کشور عراق به انجام می رسد.همچنین به همت خیران و نیکوکاران نیز زمینه تشرف ۷۰ نفر از محرومان استان به کربلای معلی و پیاده روی باشکوه اربعین حسینی فراهم شده است.

همچنین امسال آستان قدس رضوی اقدام به برپایی بیمارستان مجهز صحرایی در مسیر نجف به کربلا کرده و خدمات تخصصی پزشکی را به زائران پیاده ارائه می دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار