سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: گرفتن میزبانی مسابقات برای مشهد سبب می‌شود تماشاگران و مردم، جوان ایرانی و مشهدی را باور کنند.
کد خبر: ۶۷۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 22 October 2018
به گزارش تابناک : هادی رضایی در مراسم تجلیل از ورزشکاران بازی‌های پاراآسیایی و آسیایی جاکارتا اظهار کرد: از شورای شهر که ورزش را یکی از اولویت‌های شهری می‌دانند، تشکر می‌کنم، این موضوع باعث توانبخشی در ورزش معلولین، جانبازان،  نابینایان و کم بینایان می‌شود و با توجه به افتخارات بسیار زیادی که ورزشکاران در دیگر کشورها می‌آورند، زمینه‌ساز شادمانی هرچه بیشتر و احساس توجه لازم و کافی می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در پارالمپیک جهانی، ۱۸۰ کشور و در آسیا ۴۷ کشور حضور دارند و موفقیت در آن به هیچ‌وجه کار ساده‌ای نیست. افتخاری که ورزشکاران کشورمان، به ویژه مجاورین آقا علی بن موسی‌الرضا می‌آورند، یک ویژگی خاص دارد.
 
رضایی عنوان کرد: خواهشم از مسئولان شهری توجه هرچه بیشتر به ورزش و البته ورزش معلولان و جانبازان است. حالا که توجه شورا به ورزش بیشتر شده امیدواریم فقط به فوتبال پرداخته‌نشود و سایر ورزش‌ها نیز این چتر حمایتی را احساس کنند. من خودم یکی از علاقه‌مندان به رشته فوتبال هستم و ابدا مخالف حمایت از این رشته پرطرفدار نیستم اما امیدوارم توجه به همه رشته‌ها باشد.
 
رئیس هیئت جانبازان و معلولین بیان کرد: پتانسیل ورزشی استان خراسان بسیار بیشتر از اینهاست و اگر سرمایه گذاری‌ای برای ورزش انجام بدهیم، هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری برای برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران است و می‌تواند با ایجاد هیجانات مثبت، از وقوع اتفاقات تلخ در کوچه پس‌کوچه‌های شهر، جلوگیری کند.
 
وی با بیان اینکه از شورای شهر خواهش می‌کنم میزبان رشته‌ها و مسابقات ورزشی مختلف در مشهد باشیم، تصریح کرد: سال گذشته شش تیم برتر والیبال نشسته دنیا با کمترین هزینه در تبریز بودند و شهردار میزبان آنان بود. گرچه کشورهای ابرقدرت مانند آمریکا، آلمان و روسیه حضور داشتند، اما در نهایت ایران اول شد. برافراشتن پرچم ایران بالاتر از این ابرقدرت‌ها یعنی خلاقیت، برتری و خودباوری جوان ایرانی.
 
رضایی خاطرنشان کرد: در تیر ماه سال آینده دومین دوره لیگ جهانی در ایران برگزار خواهد شد که مسئولیت آن با من است، امیدوارم بتوانیم این برنامه را در مشهد اجرا کنیم.
 
رئیس هیئت جانبازان و معلولین خراسان رضوی گفت: اگر بتوانیم در تمام رشته‌ها به جای اعزام تیم‌ها مسابقات را به اینجا بیاوریم، بسیاری از تماشاگران و مردم ما، جوان ایرانی و جوان مشهدی را باور می‌کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار