بارسلونا در زمان مصدومیت ستاره آرژانتینی‌اش هرگز نتوانسته رئال مادرید را شکست دهد.
کد خبر: ۶۷۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 21 October 2018

به گزارش تابناک :  لیونل مسی شنبه در دیدار بارسلونا و سویا به شدت آسیب دید و ال کلاسیکو یک‌شنبه هفته آینده را از دست داد. نبود ستاره آرژانتینی در این بازی نه تنها اتفاق خوبی برای آبی اناری‌ها محسوب نمی‌شود بلکه از لحاظ آماری این موضوع به ضرر تیمش است. مهاجم بارسا از سال ۲۰۰۴ تنها سه ال کلاسیکو را از دست داده است. دو بازی آخر به خاطر آسیب دیدگی بود که تیمش نتوانست رئال مادرید را شکست دهد.

مسی در سال ۲۰۰۶ دومین ال کلاسیکوی خود را از دست داد و نخستین بازی برابر مادرید بود که به خاطر مصدومیت نمی‌توانست به میدان برود. سرنوشت این بازی را بازیکنان برزیلی دو تیم مشخص کردند. رونالدینیو برای بارسا و رونالدو نازاریو برای رئال مادرید گلزنی کردند تا ال کلاسیکو با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. مشکل عضلانی باعث شد مسی دیدار در نوکمپ را از دست بدهد.

در هفته هفدهم لالیگا فصل ۰۷-۲۰۰۶ اتفاق مشابهی رخ داد. مهاجم آرژانتینی نتوانست هم تیمی‌هایش را به خاطر مشکل عضلانی در ال کلاسیکو همراهی کند. آبی اناری ها با تک گل زیبای باپتیستا مغلوب شدند. باید یادآور شد که این بازی آخرین ال کلاسیکویی بود که مسی و کریستانو رونالدو حضور نداشتند. این اتفاق با آسیب دیدگی مسی در بازی دیشب یک‌شنبه هفته آینده تکرار خواهد شد چون مهاجم پرتغالی هم اکنون در سری A پا به توپ است.

مسی در فصل ۰۵-۲۰۰۴ ال کلاسیکو را به علت تصمیم سرمربی از دست داد. در آن زمان فرانک رایکارد هدایت آبی اناری ها را بر عهده داشت. بارسا به راحتی رئال مادرید را با گل‌های رونالدینیو، ساموئل اتوئو و فان برونکهورست شکست داد.

زمانی که مسی در ال کلاسیکو حضور دارد نتایج اغلب به نفع آبی اناری ها تمام می‌شود. در ۳۸ دیدار بارسلونا و رئال مادرید از زمان حضور ستاره آرژانتینی ۱۷ پیروزی از آن تیم کاتالانی شده است. ۹ بازی با تساوی به پایان رسیده و ۱۲ بار بارسا شکست خورده است. مسی در زمینه گلزنی نیز تاثیر گذار بوده و در ال کلاسیکو ۲۶ گل به ثمر رسانده و ۱۴ پاس گل داده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار