رئیس مجلس از رئیس کمیسیون آموزش مجلس خواست تا موضوع ثبت نام اشتباه 22 هزار دانشجو را در دانشگاه آزاد اسلامی بررسی کند.
کد خبر: ۶۷۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 21 October 2018

به گزارش تابناک : علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز( یکشنبه 29 مهر ماه) در پاسخ به تذکر تعدادی از نمایندگان درباره مشکلاتی که دانشگاه آزاد برای 22 هزار دانشجو در کشور به وجود آورده است گفت: آقای عارف به عنوان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با مسئولان مربوطه جلسه‌ای را برگزار کرده و این موضوع را بررسی کنند.

کمالی‌پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در جلسه امروز اظهار کرد: 22 هزار نفر دانشجو با اعلام دانشگاه آزاد و این آقایان ثبت کردند که اکنون اخراج شده‌اند، دلیل آن چیست؟ و تا چه زمانی باید مردم تاوان این گونه اقدامات مسئولان را بدهند.

لاهوتی نماینده مردم لنگرود هم ضمن اعتراض به این اقدام دانشگاه آزاد گفت: اکنون بسیاری از دانشجویان توسط دانشگاه آزاد دچار مشکل شده اند و ما از مسئولان می‌خواهیم که به این موضوع رسیدگی کنند.

همچنین فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران هم در این رابطه اظهار کرد: تعداد بسیار زیادی دانشجو با اعلام دانشگاه آزاد برای تکمیل ظرفیت امتحان داده و قبول شده‌اند و با پرداخت پول ثبت نام کرده‌اند اما بعد از آن دانشگاه آزاد ضمن عذرخواهی از این افراد اعلام کرد اشتباه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار