بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال پیام خراسان گفت: پس از اینکه حضورم در خارج از کشور منتفی شد، می‌خواستم مدتی از میادین دور باشم اما حس کردم این تصمیم اشتباه است.
کد خبر: ۶۷۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 21 October 2018
به گزارش تابناک : سیدمحمد موسوی پس از نخستین تمرین با لباس پیام در سالن مهران مشهد درباره پیوستنش به این تیم اظهار کرد: چندین سال بود که در تیم‌های شهرستانی بازی نکرده‌بودم. حضورم در پیام یک چالش و تجربه‌ای جدید است. عموما در سال‌های پیش در تیم‌هایی حضور داشتم که قدرتمند بودند و مدعی قهرمانی؛ اما امسال فرصتی شد که بتوانم در یک موقعیت جدید، خودم را محک بزنم.  
 
موسوی ادامه ‌داد: امسال تصمیم قطعی گرفته‌بودم که در لیگ ایران بازی نکنم و حتی بعد از لیگ جهانی هم تمریناتم را متوقف کرده بودم، اما اوضاع متحول شد و دوری از میادین را به صلاح ندیدم. همچنین صحبت‌هایی که با قوچان‌نژاد داشتم، مرا مجاب کرد تا امسال در یک شرایط جدید و یک فضای تازه در لیگ برتر والیبال حضور پیدا کنم. 
 
 ملی‌پوش والیبال کشورمان درباره آمادگی بدنی‌ خود گفت: چندهفته‌ای از تمرینات دور بودم تا اینکه به پیام ملحق شدم. به‌تدریج آمادگی بدنی‌ بهتری پیدا می‌کنم.
 
او در ادامه صحبت‌هایش به حضور در مشهد اشاره کرد و ادامه داد: مشهد همیشه ظرفیت‌های ویژه‌ای در والیبال داشته است و به‌عنوان یک قطب در والیبال ایران شناخته می‌شود. در تیم‌های مختلف بازی‌های زیادی در مشهد داشتم که هرکدام شرایط ویژه و خاصی داشت. مردم مشهد به‌شدت از تیمشان حمایت می‌کنند که همین‌مسئله بازی برای هر تیمی در مشهد را به‌ویژه در سالن مهران، سخت‌تر می‌کند.  
 
موسوی تصریح کرد: از هر جنبه‌ای که بررسی می‌کنم، حضور در مشهد یک چالش جالب خواهد بود و همین‌موضوع نیز سبب شد تا مسائل مالی و حواشی دیگر اهمیت زیادی برای من نداشته باشد. در کنار همه این مسائل هم پیام یک سرمربی خوب به‌نام جبار قوچان‌نژاد دارد که همین مسئله دلم را برای حضور در مشهد گرم‌تر کرد. 
 
ستاره ملی‌پوش والیبال کشورمان درباره وضعیت پیام گفت: پیام نخستین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، اما برخی از بازیکنان و همچنین کادر فنی تجربه خوبی دارند و با جو لیگ برتر آشنا هستند. ترکیب تیم بومی است و بیشتر جوانانی هستند که متولد مشهد و پرورش‌یافته والیبال همین شهر هستند.
 
 وی ادامه می‌دهد: حضور در اولین تمرین کمی نگاهم را به شرایط عوض کرد. امروز تیمی جوان دیدم که هم انگیزه دارد و هم تجربه؛ ولی باید بیشتر تمرین کنیم و هماهنگ‌تر شویم، زیرا این تیم کمی دیر بسته شده و برای هماهنگی، به تمرین و وقت بیشتری نیاز دارد. 
 
او درباره وضعیت سایر تیم‌های حاضر در لیگ، ادامه داد: امسال همه تیم‌ها نزدیک به هم هستند و وضعیت مشابهی دارند و در این شرایط همه بازی‌ها حکم فینال دارد و باید برای امتیازگرفتن در لیگ تلاش کنیم. من امیدوارم از این چالش جدید یک تجربه خوب به دست بیاورم. 
 
 وی افزود: در لیگ امسال می‌توانیم با تمامی تیم‌ها رقابت داشته باشیم. من تصمیم گرفته بودم بازی نکنم، اما الان حس خوبی دارم و فکر می‌کنم بتوانیم با این تیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.  
 
موسوی خاطرنشان کرد: قوچان‌نژاد همیشه دوست داشت من و شهرام در یک تیم خراسانی کنار هم بازی کنیم. امسال این اتفاق افتاد و بعد از سال‌ها قسمت شد. حالا که این ریسک را کردم، بدون هیچ انگیزه مالی، می‌خواهم نتیجه بگیرم و بالاخره قسمت شد که در مشهد حضور پیدا کنم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار