سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم های عملیات ویژه پلیس خراسان رضوی موفق به کشف چندین انبار احتکار مواد غذایی و لوازم خانگی در مشهد شدند.
کد خبر: ۶۷۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 21 October 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ ابراهیم قربانزاده شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تیم های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در عملیاتی مشترک پس از اقدام های گسترده اطلاعاتی و کسب سرنخ هایی از وجود۳ انبار زیرزمینی کالا با هماهنگی مراجع قضائی وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان نیز در این عملیات گسترده از ۲ انبار زیرزمینی ۵ هزار و ۱۷۷ دستگاه انواع لوازم خانگی که در محل دپوشده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد:برابر بررسی های اولیه ارزش ریالی لوازم خانگی کشف شده ۴۷ میلیارد ریال برآورد شده است که با دستور مقام قضائی، تحقیقات پلیسی در رابطه با این محموله ها ادامه دارد.

قربانزاده گفت: تیم های پلیس امنیت عمومی استان در دیگر عملیات غافلگیرانه در بازرسی از انبار زیرزمین منزلی مسکونی، محموله سنگین قریب به ۱۲ تن انواع موادخوراکی و روغن که در محل دپو شده بود را کشف و در این رابطه یک نفر متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد:از همکاری شهروندان با پلیس در خصوص اعلام انبارهای احتکاری تشکر می کنم و به مالکان انبارهای کالا اعلام می کنم که می بایست اقدام های قانونی در خصوص ثبت مشخصات اقلام نگهداری شده در انبار خود را انجام دهند تا دچار مشکل و مشمول انبارهای احتکاری نشوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار