نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛
حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور گفت: با توجه به مشکل کم آبی باید به دنبال توسعه گلخانه‌ها در قم برای استفاده بهینه از آب باشیم.
کد خبر: ۶۷۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ 21 October 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم با اشاره به مشکلات اشتغال در استان قم اظهار کرد: باید در زمینه دریافت مالیات از مراکز کاریابی استان، به گونه ای عمل کرد که به آن‌ها فشار نیاید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مشکلی در زمینه ارائه خدمات دولتی به گلخانه‌های استان قم وجود دارد، امکان حل این مشکل با همکاری مدیران استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم وجود دارد.

وی بیان کرد: افراد بیکار زیادی به این مراکز مراجعه می‌کنند که توان پرداخت هزینه‌های اضافی را ندارند و زمان مشخصی هم برای به سر کار رفتن این افراد نیست.

وی کم آبی را از مشکلات اصلی این استان دانست و تصریح کرد: با توجه به این مشکل باید به دنبال توسعه گلخانه‌ها در قم برای استفاده بهینه از آب باشیم.

ذوالنور خاطرنشان کرد: دستگاه‌های استان قم باید روند احداث گلخانه‌ها را در استان برای متقاضیان، تسهیل و نباید این دستگاه‌ها مشکلی را برای افراد متقاضی احداث گلخانه ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار