احمد نوراللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، این تیم در بازی روز سه‌شنبه مقابل السد قطر کار دشواری پیش رو دارد.
کد خبر: ۶۷۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 20 October 2018

به گزارش تابناک : احمد نوراللهی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی داشتیم. در این هفته بازی سختی مقابل السد داریم. السد تیم خوبی است و با وجود اینکه در بازی رفت یک بر صفر این تیم را بردیم، اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است. ما یک درصد راه را رفته‌ایم و 99 درصد دیگر باقی‌مانده است. امیدوارم بایک بازی حساب شده بتوانیم پیروز شویم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حمایت هواداران این تیم در دیدار با السد تصریح کرد: هوادارن همیشه تیم ما را حمایت کرده‌اند. پرسپولیس هوادارن خوبی دارد و امیدوارم روز سه‌شنبه هم به ورزشگاه بیایند و عرصه را برای السد تنگ کنند تا ما هم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

نوراللهی در مورد صحبت‌های بازیکنان السد و اینکه گفته‌اند برای پیروزی به تهران می‌آیند گفت: طبیعی است، آنها با توجه به اینکه یک بر صفر باخته‌اند چیزی برای از دست دادن ندارند و برای برد می‌آیند، مطمئن باشید تمام تمرکزمان را روی بازی می‌گذاریم و به این راحتی نیست که آنها کری می‌خوانند. امیدوارم با تلاش کادرفنی و بازیکنان و حمایت هواداران بتوانیم به فینال برویم. این یک بازی تاریخی برای پرسپولیس است.

وی یادآور شد: مشکل بازیکن را از ابتدای فصل داشتیم، الان هم یکی، دو مصدوم هم داریم و امیدوارم به دیدار با السد برسند و دست به دست هم بدهیم تا یک بازی خوب انجام دهیم. پرسپولیس همیشه مشکلاتی داشته اما همه بازیکنان انرژی تمام گذاشته‌اند.

نوراللهی در واکنش به این پرسش که چه نتیجه‌ای را برای دیدار با السد پیش‌بینی می‌کند،‌ گفت: نتیجه را نمی‌شود پیش‌بینی کرد، اما امیدوارم هر نتیجه‌ای رقم می‌خورد، در نهایت به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار