مشمولان سهام عدالت که تاکنون شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده‌اند، فقط تا پایان مهر ماه برای ثبت آن مهلت دارند.
کد خبر: ۶۷۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 20 October 2018

به گزارش تابناک : مدتی است که سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده برای واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولان به شماره شبای حساب بانکی آنها نیاز دارد، این مشمولان باید با مراجعه به سامانه سهام عدالت نسبت به ثبت این شماره اقدام کنند.

از فروردین سال ۱۳۹۶ بود که سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد "مشمولان سهام عدالت می‌توانند با ورود به سامانه سهام عدالت، شماره شبای بانکی خود را وارد کنند تا در زمان توزیع سود سهام عدالت، این سازمان از طریق آن شماره شبای بانکی اقدام به واریز مبلغ سود کند".

بعد از اینکه مشمولان سهام عدالت شماره حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت وارد کردند، سازمان خصوصی‌سازی با همکاری بانک مرکزی  اقدام به راستی‌آزمایی آن‌ شماره‌ها کرد و در صورت تایید نشدن شماره حساب، دوباره در پیامی از مشمول می‌خواست شماره شبای جدید را در سامانه وارد کند.

از سال گذشته سازمان خصوصی‌سازی مشمولان را به ۲۰ گروه دسته‌بندی و به ترتیب سود سهام عدالت را به حساب آنها واریز کرد. در این میان تعدادی از مشمولان سهام عدالت شماره شبای خود را در سامانه اعلام نکردند و در نتیجه سودی هم به حسابشان واریز نشد.

از نیمه اول شهریور ماه بنا به اجازه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در آخرین جلسه این شورا، این مهلت حداکثر تا پایان مهرماه سال جاری برای مشمولان تمدید شده است.

بنا بر مصوبه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در آخرین جلسه این شورا، این مهلت حداکثر تا پایان مهر سال جاری برای مشمولان تمدید شده است و پس از پایان مهرماه به هیچ وجه مشمولان سهام عدالت که شماره شبا بانکی اعلام نکرده‌ باشند، اجازه این کار را نخواهند داشت.

به تازگی نیز سازمان خصوصی‌سازی به مشمولان سهام عدالت که تاکنون نسبت به ثبت شماره شبای بانکی خود اقدام نکرده‌اند، اعلام کرده که از این فرصت استفاده و در اسرع وقت شماره شبای بانکی خود را در سامانه وارد کنند و تأیید آن را از همین سامانه بعد از دو هفته پیگیری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار